Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Paardje

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Paardje

Graag jullie mening...
    Grtjs, Nena

Re: Paardje

meer scherpte,misschien op het oog of de muil had hier wel beter geweest maar de actie is der wel...

Comment

je mag maar 1 topic per dag posten(zie reglement)
      vriendelijke groeten, Sien

Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bommasien Bekijk bericht
        je mag maar 1 topic per dag posten(zie reglement)
        Hierbij sluit ik deze topic dan ook voor vandaag.

Morgen haal ik het slotje er weer af, en dan geldt deze topic voor zaterdag 14 april 2012.
        Gelieve morgen dus geen nieuwe topic te starten ..

Mvg,
        Mod-!Bart

Comment

Bij deze: post weer open ( topic van 14 april 2012 )

Mvg,
          Mod-!Bart

Comment

Mag er wel wezen, maar ik vind het zeer krap qua compositie.
            De scherpte ontbreekt inderdaad een beetje. Maar bij controle van de exif-gegevens zag ik een sluitertijd van 1/320 sec, een diafragma van f/9 en een ISO van 1600... Volgens mij zou de foto er al beter hebben uitgezien met een lagere ISO, een groter diafragma (kleiner f-getal) en misschien een iets kortere sluitertijd. Al is dat laatste eigenlijk niet zo heel erg nodig, gezien de weinige bewegingen dat het beestje maakt tijdens het grazen.

De kleuren kloppen ook niet volledig, al kan dat aan mijn scherm liggen. Maar ik heb toch de vrijheid genomen om de foto een beetje te bewerken. Je kan hem via onderstaande link eens bekijken.

greetz,
            Bart
            Canon EOS 1D Mark II, Canon EF 50mm f/1.8 II, Canon Speedlite 430 EX II, Redged RMA-527

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Voltigeur Bekijk bericht
              Mag er wel wezen, maar ik vind het zeer krap qua compositie.
              De scherpte ontbreekt inderdaad een beetje. Maar bij controle van de exif-gegevens zag ik een sluitertijd van 1/320 sec, een diafragma van f/9 en een ISO van 1600... Volgens mij zou de foto er al beter hebben uitgezien met een lagere ISO, een groter diafragma (kleiner f-getal) en misschien een iets kortere sluitertijd. Al is dat laatste eigenlijk niet zo heel erg nodig, gezien de weinige bewegingen dat het beestje maakt tijdens het grazen.

De kleuren kloppen ook niet volledig, al kan dat aan mijn scherm liggen. Maar ik heb toch de vrijheid genomen om de foto een beetje te bewerken. Je kan hem via onderstaande link eens bekijken.

greetz,
              Bart
              Dank je wel Bart!!!
              Ik ben nog volop aant oefenen met de diafragma's en de ISO's, vandaar...
              Merci voor de nuttige tips!!

Grtjs!

Comment

Working...
              X