Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Demon's Eye

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Demon's Eye

het heeft een tijdje geduurd eer ik hier weer een foto post.
    Wegens Schoolopdracht: 2 reportages maken, onderwerp zelf te kiezen.
    De eerste reportage is van een concert:
    opbouw, soundcheck, briefing, het eigenlijke concert en de 'signeersessie'.
    Ook 7 foto's. Maar ik heb het dubbele. Probeer dat maar eens uit bijna 1000 foto's te distileren

Demon's Eye is een zéér goeie coverband van Deep Purple. Ze hadden al meerdere leden van Deep Purple en Rainbow die tezamen met hen optraden.

Voor de eerste maal met een (geleende - merci meisje ) 17-55 2.8 mm gewerkt.
    Het zijn eigenlijk allemaal redelijk donkere foto's, met veel blauw, groen en rood licht.

deze is genomen, na het laatste nr

Nu m'n reportage 'grootkeuken koks' beginnen.

En dan heb ik nòg veel werk: foto's van Gent, Brugge (weeral), Bloso schoolopdracht, Damme (ja, ik sta zover achter ), Heusden en Dadipark nog controleren enz

Last edited by noenkelMi; 12 april 2012, 10:00.
    ik probeer...
    mijn Fijsboecq en mijn flickr

Re: Demon's Eye

jij hebt niet stilgezeten dus! mooie resultaten. De derde draagt mijn voorkeuir weg in elk opzicht!
    vriendelijke groeten, Sien

Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

Comment

Mooie reeks noenkelMi

Comment

goeie eerste en niet makkelijk met al die rook

greetz
        Cheeta
        Light travels faster than sound. This is why some people appear bright, until you hear them speak.
        flickr

Comment

Nummer 1 - 3 -2
          Zeker de eerste ! Is misschien nog mooier gecropt tot net onder die felle lamp ?
          Canon 40D - Lenzen : Canon 70-200 2.8 - Sigma 18-200mm OS f3.5-5.6 - Sigma Macro 50mm f2.8

Comment

Te goed voor beginnershoek.
            Hoe een snapshot verbeteren? Klik hier!
            flickr

Comment

Knap, 1-3-2 das mijn voorkeur.
              mvg Bruno D.G.
              Nikon D90 "Everything will be alright in the end, and if it's not alright, it's not yet the end !"

Comment

Voor mij ook 1 - 3 - 2. De eerste wordt nog beter als de gitarist niet zo centraal staat (door te croppen).

Ik vind de reeks mooi scherp! Zou dat aan de lens kunnen liggen?

Je vindt de foto's nogal donker, maar zo te zien waren de lichtomstandigheden ook verre van ideaal... Je moet eens proberen in te schatten hoe de kitlens het zou gedaan hebben in deze omstandigheden. Volgens mij zouden die foto's een stuk minder geweest zijn... Eigenlijk had je dit op het moment zelf moeten testen (test met 17-55 en kitlens) maar daar is het nu natuurlijk te laat voor. Sorry, heb er ook niet eerder aan gedacht...
                Facebook & http://www.nelemispelonphotography.be/

Comment

super jeugdsentiment
                  Knap gedaan
                  Touch the Earth...Gently
                  www.passionsenfrance.com

Comment

Mooie reeks Noenkel Zeker 1 & 2. De derde vind ik wat TE donker, kan je misschien nog oplichten. Je hebt het behoorlijk druk
                    Photography is an art of observation.

Comment

Mooie opnames voorkeur voor een,
                      Hij ging met de TIJD mee,en is nooit terug gezien !!!

Comment

Voor mij de derde foto, zou hem zeker niet oplichten. Vind hem zo!

Comment

1ste foto
                          Mvg,
                          Eddy
                          Smaken verschillen

Comment

merci allemaal.
                            Het doet plezier om terug foto's te kunnen posten (beetje meer tijd, nu die eerste opdracht erdoor is)

Oorspronkelijk geplaatst door Koekje Bekijk bericht
                            Zeker de eerste ! Is misschien nog mooier gecropt tot net onder die felle lamp ?
                            ik heb daaraan getwijfeld, ja. Maar heb het dan toch maar zo gelaten

Oorspronkelijk geplaatst door Nelita Bekijk bericht
                            Voor mij ook 1 - 3 - 2. De eerste wordt nog beter als de gitarist niet zo centraal staat (door te croppen).

Ik vind de reeks mooi scherp! Zou dat aan de lens kunnen liggen?

Je vindt de foto's nogal donker, maar zo te zien waren de lichtomstandigheden ook verre van ideaal... Je moet eens proberen in te schatten hoe de kitlens het zou gedaan hebben in deze omstandigheden. Volgens mij zouden die foto's een stuk minder geweest zijn... Eigenlijk had je dit op het moment zelf moeten testen (test met 17-55 en kitlens) maar daar is het nu natuurlijk te laat voor. Sorry, heb er ook niet eerder aan gedacht...
                            het was m'n bedoeling om hem zo centraal te zetten
                            lens? Ik dacht dat het aan de fotograaf lag, dat is hier toch altijd al verteld?

nog eens een dikke merci, hé

Ik vond de foto's idd ook heel donker. Ik had jammer genoeg mijn kitlens niet mee (stom stom stom!) Al de rest wel, maar die niet.
                            Maar wanneer ik afga op m'n vorige concertfoto's (Deep Purple in Tienen en vroegere concerten van Demon's Eye) zijn deze wel heel erg donker. Ik denk dat het aan de podiumbelichting lag hoor. Want die oudere foto's zijn veel helderder.

Oorspronkelijk geplaatst door marie-anne Bekijk bericht
                            super jeugdsentiment
                            Knap gedaan
                            jeugd sentiment? Die mannen treden nog steeds héél veel op hoor! In december terug in Vorst. Volgend jaar een nieuwe CD (hun 18e al / ook hebben ze 23 officiële Live CD's -waaronder 2 boxen van 12 cd's en honderden bootleg CD's- Hier liggen 1500 cassetjes met Deep Purple bootlegs op de zolder. En ja, ik heb ook nog andere muziek, van alles, uitgezonderd jazz)

Oorspronkelijk geplaatst door Pixxel Bekijk bericht
                            Mooie reeks Noenkel Zeker 1 & 2. De derde vind ik wat TE donker, kan je misschien nog oplichten. Je hebt het behoorlijk druk
                            Oorspronkelijk geplaatst door Searcher Bekijk bericht
                            Voor mij de derde foto, zou hem zeker niet oplichten. Vind hem zo!
                            Ik vond hem mooi, zo donker. Ik heb nog getwijfeld om die linker halve sport eraf te croppen of niet.
                            Last edited by noenkelMi; 13 april 2012, 00:32.
                            ik probeer...
                            mijn Fijsboecq en mijn flickr

Comment

waw prachtige reeks ,vind ze alle mooi ,maar heb het meest de voorkeur voor de laatste ,vind die een heel mooie sfeer hebben ,gevoel van einde concert ,de plotse stilte en het geroezemoes van de mensen die de zaal verlaten,zo voel ik het een beetje ,waarschijnlijk ook door eigen ervaring

Comment

Working...
                              X