Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
De ogen zijn echte blikvangers in deze foto, en ze houden je ook vast. De blik en het gelaat spreken boekdelen.
Het geheel kan wat lichter, maar dan wordt de schaduwwerking geaccentueerd, en die vind ik nu net niet zo goed in deze foto.
Ik zag hier liever iets vlakker licht, hoeft niet helemaal recht vooruit, en dat had gekund, door het stoeltje of de maxi cosi waar het kind in zit iets meer naar het licht te draaien.
Ik vind vooral de neusschaduw en de oogschaduw van het rechteroog (links in beeld) vrij zwaar op dit tedere geheel.
Goeie keuze voor vierkant wat mij betreft, mooie omkadering met de muts, maakt misschien de vignetering overbodig, maar deze kan voor mij wel in casu.
Comment