Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Anderhalve Gans
Collapse
X
-
-
Re: Anderhalve Gans
Links te eng gekaderd, dus wat mij betreft, rechts wat minder ruimte en deze ruimte links bijgeven.
Best grappige foto, vooral wanneer je de foto aandachtig bekijkt en dan de titel er bij denkt
Voor mij mag de foto nog wat opgelicht worden, mede omdat het wit van de gans toch al overbelicht is
Robby BBMinder tijd achter de computer
Is meer tijd achter de camera
-
Oorspronkelijk geplaatst door robbydorine Bekijk bericht...Voor mij mag de foto nog wat opgelicht worden, mede omdat het wit van de gans toch al overbelicht is...
Compo mocht hier voor mij centraler, zodat de ringen in het water meer meespelen.
Comment
-
En voor de nabewerking van zulke waterfoto's heb je misschien nog wat aan deze tip:
De waterkringen worden vanuit het standpunt van de fotograaf ellipsen. De lange as van de
ellips zal dan in de realiteit horizontaal zijn en kunnen dienst doen als referentie voor
recht- of scheefstand. Ook bij niet volledig in beeld zijnde ellipsen kan je wel vermoeden
hoe de lange as zou lopen.
Bij deze foto is voor mij te zien dat deze nogal naar links helt.Van waardering geniet ik.
Van kritiek leer ik.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Plaatwerker Bekijk berichtEn voor de nabewerking van zulke waterfoto's heb je misschien nog wat aan deze tip:
De waterkringen worden vanuit het standpunt van de fotograaf ellipsen. De lange as van de
ellips zal dan in de realiteit horizontaal zijn en kunnen dienst doen als referentie voor
recht- of scheefstand. Ook bij niet volledig in beeld zijnde ellipsen kan je wel vermoeden
hoe de lange as zou lopen.
Bij deze foto is voor mij te zien dat deze nogal naar links helt.Photography is an art of observation.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Pixxel Bekijk berichtNog even een update, hoop dat het zo beter is
dat ik een enorme zeurpiet kan zijn.Van waardering geniet ik.
Van kritiek leer ik.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Plaatwerker Bekijk berichtZeker beter en voor mij bijna goed. Ik zelf zou nog iets verder zijn gegaan maar je weet
dat ik een enorme zeurpiet kan zijn.Maar van een zeurpiet kan je ook iets leren
Photography is an art of observation.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Pixxel Bekijk berichtJa, dat weten weMaar van een zeurpiet kan je ook iets leren
; " plaatwerker
". Mooi.
mvg Bruno D.G.
Nikon D90 "Everything will be alright in the end, and if it's not alright, it's not yet the end !"
Comment
Comment