Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

een witte orchidee

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • een witte orchidee

    vriendelijke groeten, Sien

    Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

  • #2
    Re: een witte orchidee

    hoi Sien,

    Ik zou als ik jouw was die 2 halve orchidee verwijderen aan de rechterzijde.
    Ik zou ook een andere standpunt hebben gekozen want de compositie vindt ik niet zo sterk

    Comment


    • #3
      Re: een witte orchidee

      Dacht hetzelfde als Jessey nog voor ik las wat hij geschreven had. Dus volg voorganger.

      Comment


      • #4
        Re: een witte orchidee

        Volg voorgangers
        Hij ging met de TIJD mee,en is nooit terug gezien !!!

        Comment


        • #5
          Re: een witte orchidee

          Oorspronkelijk geplaatst door jessey Bekijk bericht
          hoi Sien,

          Ik zou als ik jouw was die 2 halve orchidee verwijderen aan de rechterzijde.
          Ik zou ook een andere standpunt hebben gekozen want de compositie vindt ik niet zo sterk
          hoezo die halve orchideeën verwijderen? dan creëer je toch gewoon terug halve orchideeën?

          Comment


          • #6
            Re: een witte orchidee

            Oorspronkelijk geplaatst door TrsH Bekijk bericht
            hoezo die halve orchideeën verwijderen? dan creëer je toch gewoon terug halve orchideeën?
            dacht ik ook
            vriendelijke groeten, Sien

            Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

            Comment


            • #7
              Re: een witte orchidee

              Niets wegkuisen! Schoontje Sien
              Touch the Earth...Gently
              www.passionsenfrance.com

              Comment


              • #8
                Re: een witte orchidee

                Tja, het vraagt wel wat werk.
                Eerst gebruik maken van snelretoucherborstel.
                Nadien veelhoeklasso en crop (je hebt nog een ondergrond) , en nadien kan je overwegen om een nieuwe achtergrond te plaatsen of zo te laten.
                Bijwerken van bloem indien nodig is met penseel.
                Ziezo en dan zal de bloem er iets beter op staan, maar nog niet helemaal piccabello, omdat er nog teveel gewijzigd moet worden voor een goede compo.
                Dus is het eenvoudiger om een nieuwe foto ervan te nemen.

                Comment


                • #9
                  Re: een witte orchidee

                  Oorspronkelijk geplaatst door Loeky Bekijk bericht
                  Tja, het vraagt wel wat werk.
                  Eerst gebruik maken van snelretoucherborstel.
                  Nadien veelhoeklasso en crop (je hebt nog een ondergrond) , en nadien kan je overwegen om een nieuwe achtergrond te plaatsen of zo te laten.
                  Bijwerken van bloem indien nodig is met penseel.
                  Ziezo en dan zal de bloem er iets beter op staan, maar nog niet helemaal piccabello, omdat er nog teveel gewijzigd moet worden voor een goede compo.
                  Dus is het eenvoudiger om een nieuwe foto ervan te nemen.

                  dan vraag ik mij op den duur af waar de kunst van het fotograferen nog zit

                  mvg david

                  Comment


                  • #10
                    Re: een witte orchidee

                    Dames en heren, waarom niet gewoon eerlijk zeggen dat dit een rommelig en onscherpe (Bewegingsonscherpte volgens mij) foto is die rond de randen fantomebeelden vertoont en het venster geen meerwaarde heeft, wat samengevat een catastrofale foto moet zijn.
                    Maar zoals bij bijna iedere foto heb ik een pluspunt gevonden.
                    De kleur, het wit is wit waar het wit moet zijn en de reflectie van de het binnenste van de bloem op het wit. Daarom neem ik het woord catastrofaal terug
                    Robby BB
                    Minder tijd achter de computer
                    Is meer tijd achter de camera

                    Comment


                    • #11
                      Re: een witte orchidee

                      Oorspronkelijk geplaatst door TrsH Bekijk bericht
                      dan vraag ik mij op den duur af waar de kunst van het fotograferen nog zit

                      mvg david
                      Ik deel deze mening, ik hou van het pure natuurlijke zonder al dat geshop. Wil je alles zo fijn hebben moet je alles maar in de studio fotograferen.

                      Nice done Sien
                      Ik kan gerust tegen negatieve commentaar zolang die maar onderbouwd is dus schrijf zoals je het denkt, no mercy ;)
                      https://500px.com/marnix_photography

                      Comment


                      • #12
                        Re: een witte orchidee

                        Oorspronkelijk geplaatst door Dextro Bekijk bericht
                        Ik deel deze mening, ik hou van het pure natuurlijke zonder al dat geshop. Wil je alles zo fijn hebben moet je alles maar in de studio fotograferen.

                        Nice done Sien
                        Denk er wel aan dat er al wordt geshopt, in het toestel, van het moment dat men afdrukt.
                        Door uw toestel in te stellen ben je ook al aan het shoppen.
                        Uw foto openen in een bewerkingsprogramma is ook al shoppen omdat ieder programma op een andere manier een foto opent met verschillende resultaten.
                        Maar je hebt groot gelijk dat men toch moet proberen om de foto zo goed mogelijk uit zijn toestel moet halen, zeker in de beginfase dat iemand wil fotograferen.

                        Ik denk ook wel dat LOEKY begrepen heeft dat deze foto bewerken zoals ze beschrijft over the top zou zijn , als ik haar laatste zin lees.
                        Robby BB
                        Minder tijd achter de computer
                        Is meer tijd achter de camera

                        Comment


                        • #13
                          Re: een witte orchidee

                          @ Robbydorine : je hebt mijn boodschap goed gelezen. Ik gaf alleen uitleg op hun vraag :
                          hoezo die halve orchideeën verwijderen? dan creëer je toch gewoon terug halve orchideeën?
                          Die mogelijkheid heb ik uitgelegd, maar vroeg veel werk, geduld en handigheid. Maar zelf zou ik een nieuwe gemaakt hebben met een betere compo, tenzij ik echt wou oefenen met het wegwerken van die storende elementen.

                          Comment

                          Working...
                          X