Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Endless

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Endless

Hier een testfoto met mijn nieuwe lens 50mm af-s 1.8
    Wat vinden jullie er van?

F 2.8
    1/80 sec
    Iso 100
    Nikon D90 Nikon batterygrip Nikon 18-105 / 35mm 1.8 / 50mm 1.8

http://www.divado-photography.be/

Re: Endless

zo een slechte foto? en begin nu nie van geef het wat tijd he
    Nikon D90 Nikon batterygrip Nikon 18-105 / 35mm 1.8 / 50mm 1.8

http://www.divado-photography.be/

Comment

Als test wel geslaagd. De compositie heeft geleden onder het testen. Links een beetje en
      rechts veel er af doen om bij mij in de smaak te vallen. En de rest van de commentatoren
      zal nog wel aanhet paasvieren zijn.
      Van waardering geniet ik.
      Van kritiek leer ik.

Comment

Is het aan mijn ogen of is de foto wat te grijs?
        mvg Bruno D.G.
        Nikon D90 "Everything will be alright in the end, and if it's not alright, it's not yet the end !"

Comment

Ik begrijp je hoor..je wil weten of deze foto met een (nieuwe) lens goed is, scherp is.

Dat kan jij best zelf ontdekken. ...

Qua foto (deze dan) vind ik de compo niet goed. Je model kijkt uit de foto..heeft geen interactie met het gebeuren en nochthans wou je haar als onderwerp.
          perman
          canon EOS 350D, EOS 60D en een beetje glaswerk

Comment

Lenstest of niet... 't is geen heel goede foto, op de scherpte en het licht na, dat wel heel goed valt. De centrale compositie en de kijkrichting van de geportretteerde, waarbij de neus voorbij de kaaklijn gaat, verbrodt het hier een beetje.

ISO 200 - f4, of IS0 400 - f5,6 had ook perfect gekund, en dat had je net iets meer scherp, wat als je toepast, wat ik net schreef, wel nodig is.

Het kader dat je rond de foto plaatst, vooral bovenaan, maakt het geheel niet beter, en zet de geportreteerde heel krap in het kader, terwijl ze hier toch wel wat ruimte nodig heeft, omdat er al zoveel lijnen in de foto zitten.

Het zwart-wit is voor mij helemaal niet te grijs. Ik vind het zelfs goed.

Comment

Working...
            X