Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
beetje experimenteren met kleuren en een ketting... vooral een oefening op scherpte diepte en compositie. Ideetjes om het nog beter te maken? De bovenrand mss nog wat croppen...
Last edited by miss_bubbles; 6 april 2012, 18:25.
Reden: afbeelding aangepast
Wat de dof betreft is dit voor mij een geslaagde opname De compo zou ik iets meer centraal hebben gezet, waardoor dan het kleurenverloop de witte bovenzijde opvangt. Maar, tis een mening, en mss sla ik de plank wel mis hoor. Croppen zou ik weer niet doen, omdat ik dan denk dat je daarmee de foto naar beneden haalt.
Ben benieuwd wat de anderen er van vinden Kleuren hebben een mooi verbindingscontrast
Gr
Mark
De scherptediepte van een 50mm lens op f1.8 is miniem, maar hou ook rekening met de prestaties op 1.8, die zijn vrij slecht, knijp dat diafragma even dicht en je lens tovert meer te voor schijn.
Compo is goed hoor, ruimte mag, space is infinite...
Last edited by Zappa; 6 april 2012, 18:59.
Reden: typ correctie
Ik volg Zappa, ik vind deze wel heel leuk, maar het scherpe gedeelte moet wat scherper,dus een beetje diafragma dicht en misschien van op statief? Grtjes Francine
Comment