Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

selfie

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• selfie

Canon EOS 1100 D, 50mm F/1.8, 1/250
    bewerkt met photoshop

Canon EOS 1100 D, 50mm F/1.8, 1/250

Hallo,
    Ik probeer veel te oefenen door zelfportretjes te maken met mijn nieuwe lens en dito afstandsbediening. Wat kan er beter en wat vinden jullie ervan? Ik vind de photoshop- bewerking niet echt nodig, maar wel fun om te doen. Ik heb vooral nog veel tips nodig wat betreft compositie, belichting en scherpte.

groetjes
    Hilde

Re: selfie

ok kan ik concluderen dat ik goe bezig ben of ist zo saai da niemand der iet over kwijt wil?

Comment

Sorry ik denk dat de originele foto`s er beter uit zien.
      Ik persoonlijk vind de bewerking niet echt fijn om te zien.

Comment

okey hier is de originele

Comment

Voor mij zeker de originele

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door The Girlz Bekijk bericht
            Voor mij zeker de originele
            Voor mij ook het origineel er zullen best mensen zijn
            die de bewerkingen wel zien zitten

Comment

had deze nog niet gezien

eerste zou ik wel van kunnen houden zelfs met de bewerking, maar dan moet het onderste deel van de foto weg, want het stoort het beeld.

de 2de mag je voor mij ook met de bewerking geven maar deze zou je (voor mij persoonlijk) eens moeten opnieuw doen want ik vind de uitdrukking op het gezicht niet zo geslaagd, mss een spontane lach met de mond open ofzo zou hier wel op zijn plaats zijn denkek.

qua bewerking zou ik enkel de onderkant ook wat veranderen zodanig dat je foto de volledige witte waas heeft onderaan, nu heb je een stuk waas dat vanuit de midden komt, stopt en terug begint.

maar bovenal, blijf experimenteren en verder doen, ik zie wel iets in je manier van werken en bewerken die me zou kunnen boeien als alles wat beter uitgewerkt wordt.

Mvg david

Comment

Persoonlijk vind ik de tweede bewerking wel mooi maar zou ook het beeld onderaan wat croppen. De eerste bewerking vind ik n iet zo geslaagd. De onderkant van het beeld zou ik afsnijden maar ook aan je neus is er iets raars.
                blijven proberen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door TrsH Bekijk bericht
                  had deze nog niet gezien

de 2de mag je voor mij ook met de bewerking geven maar deze zou je (voor mij persoonlijk) eens moeten opnieuw doen want ik vind de uitdrukking op het gezicht niet zo geslaagd, mss een spontane lach met de mond open ofzo zou hier wel op zijn plaats zijn denkek.

Mvg david

Ik heb een beugel en daarmee geen spontane lach :-)
                  Bedankt voor de feedback David!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door toermalijn Bekijk bericht
                    Persoonlijk vind ik de tweede bewerking wel mooi maar zou ook het beeld onderaan wat croppen. De eerste bewerking vind ik n iet zo geslaagd. De onderkant van het beeld zou ik afsnijden maar ook aan je neus is er iets raars.
                    blijven proberen
                    Ja die neus valt me ook wel op, daar lopen de 2 foto's niet mooi over precies! Bedankt voor je reactie!

Comment

Working...
                    X