Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Veerse meer
Collapse
X
-
-
Re: Veerse meer
Deze is vooral bovenaan een tikkeltje te licht. Ideale foto om met een grijsverloopfilter te maken. Het bovenste deel van de foto is makkelijk te verduisteren met een aanpassingslaag.
Op zich een goed beeld voor mij, veel beter als hij bovenaan wat donkerder is, dan ga je voor bij de middelste reeks palen, omdat daar dan nog veel meer te zien is, met een mooie vlakverdeling en mooie zachte tinten.
-
compo wel mooi maar tè weinig rekening gehouden met het licht.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
Zou knap beeld kunnen geweest zijn Sien. Maar zoals door mijn voorgangers reeds aangehaald, is er één en ander misgelopen met de kleuren. Ik heb ook foto's van die palen aan het Veerse meer, en bij mij zien die er eerder grijs uit dan bruin/geel. Hier kan het niet door de ondergaande zon of zo zijn gezien het uur waarop de foto genomen werd. Misschien eens terug vertrekken van de originele ?
Groetjes
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door vedeka Bekijk berichtDeze is vooral bovenaan een tikkeltje te licht. Ideale foto om met een grijsverloopfilter te maken. Het bovenste deel van de foto is makkelijk te verduisteren met een aanpassingslaag.
Op zich een goed beeld voor mij, veel beter als hij bovenaan wat donkerder is, dan ga je voor bij de middelste reeks palen, omdat daar dan nog veel meer te zien is, met een mooie vlakverdeling en mooie zachte tinten.Oorspronkelijk geplaatst door Plaatwerker Bekijk berichtDat commentaar van Vedeka vul ik graag aan met:
- kijk eens of je de bruinige kleurzweem kan corrigeren (de bestrating mag wat grauwer).
- de tonvormige lensvertekening mag ook worden gecorrigeerd (zie de ran van de kade).Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk berichtcompo wel mooi maar tè weinig rekening gehouden met het licht.
grt,bouk.Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk berichtZou knap beeld kunnen geweest zijn Sien. Maar zoals door mijn voorgangers reeds aangehaald, is er één en ander misgelopen met de kleuren. Ik heb ook foto's van die palen aan het Veerse meer, en bij mij zien die er eerder grijs uit dan bruin/geel. Hier kan het niet door de ondergaande zon of zo zijn gezien het uur waarop de foto genomen werd. Misschien eens terug vertrekken van de originele ?
Groetjes
Wat zou ik zonder jullie hints en tips moeten beginnenIk heb een update geplaatst en hoop dat ik hiermee juist(er) zit. Nogmaals Bedankt!
vriendelijke groeten, Sien
Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door bommasien Bekijk berichtWat zou ik zonder jullie hints en tips moeten beginnenIk heb een update geplaatst en hoop dat ik hiermee juist(er) zit. Nogmaals Bedankt!
Bommasien, mijns inziens heb je steeds te veel haast.
Neem de tijd. Elke dag een foto is echt niet nodig. Als je voornemens bent iets te plaatsen,
kijk er eerst eens een hele dag naar (af en toe dan) en blijf kritisch op je eigen werk.
Neem eens een dag vrij.Van waardering geniet ik.
Van kritiek leer ik.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Plaatwerker Bekijk berichtEn dan ook nog eens het resultaat zorgvuldig croppen ... Kijk eens naar de onderrand !
Bommasien, mijns inziens heb je steeds te veel haast.
Neem de tijd. Elke dag een foto is echt niet nodig. Als je voornemens bent iets te plaatsen,
kijk er eerst eens een hele dag naar (af en toe dan) en blijf kritisch op je eigen werk.
Neem eens een dag vrij.
Wat de foto van elke dag betrefd: die discussie hebben we al eens gevoerd!
Mijn postings mogen/hoeven voor jou toch geen probleem te zijn!? Jouw tips zijn heel nuttig en waardevol ...Enkel jouw oordeel hoeft niet altijd doorslaggevend te zijn nietwaar!
Maar nogmaals bedankt voor uw opmerkzaamheid!vriendelijke groeten, Sien
Comment
-
Een dikke pluim dat je zo alle dagen iets post!
Je nr. 3 vind ik de besteTouch the Earth...Gently
www.passionsenfrance.com
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door marie-anne Bekijk berichtEen dikke pluim dat je zo alle dagen iets post!
Je nr. 3 vind ik de bestevriendelijke groeten, Sien
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Plaatwerker Bekijk berichtEn dan ook nog eens het resultaat zorgvuldig croppen ... Kijk eens naar de onderrand !
We zijn echt muggenzifters...
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door vedeka Bekijk berichtKijk ook eens naar dat kleine paaltje rechts...
We zijn echt muggenzifters...vriendelijke groeten, Sien
Comment
Comment