Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Misschien omdat de andere met Nikon genomen werd, en deze met Canon, en je bent de Canon kleuren gewoon natuurlijk.Waarbij ik niet wil beweren dat het ene mooier is dan het andere, want dat is persoonlijk.
Misschien omdat de andere met Nikon genomen werd, en deze met Canon, en je bent de Canon kleuren gewoon natuurlijk.Waarbij ik niet wil beweren dat het ene mooier is dan het andere, want dat is persoonlijk.
OK..maar dit plafond ziet er gewoon natuurlijker uit.
grt,bouk.
Zojuist vergeleken... deze kleuren zijn mooier, voor mij en dat is inderdaad persoonlijk!
Grappig om te zien.. 2 fotografen op dezelfde locatie en toevallig ook nog beide een verschillend merk van camera.
voor mij is er wel iets met dat blauw/groen stuk aan de onderkant maar weet niet wat.
kan niet zeggen dat het echt stoort maar had er voor mij niet bij gemoeten.
Ook (je weet wel hé....) heel mooi. Ik vind het enkel jammer van die wazige overgang van het groene glas (?) naar de rest van de foto. Maar desalniettemin .
Groetjes
voor mij is er wel iets met dat blauw/groen stuk aan de onderkant maar weet niet wat.
kan niet zeggen dat het echt stoort maar had er voor mij niet bij gemoeten.
Zal ik het verklappen: als het er niet is valt de rest minder op. Niet alleen de andere kleur, textuur maar ook de vervorming (door 17mm op een FF) laten je wegkijken naar omhoog (Sammy! Kijk omhoog).
Op de andere foto vind ik het titanium op het metaal heel mooi, maar hier vind ik het geheel beter, warmer, echter, weet niet of het in werkelijkheid ook zo is. Ben daar nog nooit binnen geweest.
Comment