Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Zelf vond ik de foto ook erg geslaagd. Maar soms is het moeilijk, omdat ik daar ter plaatsen ben geweest kan ik dus niet altijd heel objectief wezen maar ben wel kritischer aan het worden.
Ik vind dit nogal een donkere foto, waardoor de kleuren van de vogels niet goed tot hun recht komen.
Een geluk, dat wanneer ze omvallenn, direkt tegen het kader terecht komen.
ISO 800 1/500 f5.6 Hiermee heb je nog wat ruimte om de iso nog wat naar beneden te halen of het diafragma wat dicht te knijpen.
Robby BB
Minder tijd achter de computer
Is meer tijd achter de camera
Ik vind dit nogal een donkere foto, waardoor de kleuren van de vogels niet goed tot hun recht komen.
Een geluk, dat wanneer ze omvallenn, direkt tegen het kader terecht komen.
ISO 800 1/500 f5.6 Hiermee heb je nog wat ruimte om de iso nog wat naar beneden te halen of het diafragma wat dicht te knijpen.
Robby BB
Ik heb hem bewust iets donkerder gemaakt omdat ik hem er eerst iets te licht.
Ben ik oneens met Robby, ik vind dat de vogels met hun kleur juist heel goed uitkomen tegen die ietwat donkere achtergrond. Ben het er wel mee eens dat ze wat dicht bij het kader staan. Heel scherp ook.
Groetjes
Comment