Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Achtergelaten
Collapse
X
-
-
Re: Achtergelaten
Dat ringetje omhoog maakt er voor mij toch wel afval van.
Zo fier rechtop echter doet mij weer denken aan fotografische moedwil ...
#1 Mijns inziens onnodige scheefstand. Ik kan het niet waarderen en denk dat het niets toevoegt.
#2 De beste. Hoewel het blikje fors in beeld is, wordt de maat tot normale proporties
teruggebracht door de menselijke figuren in de achtergrond.
Ik adviseer voortaan toch slechts één foto te plaatsen. Dat komt de diepgang van het commentaar ten goede.Van waardering geniet ik.
Van kritiek leer ik.
Comment
-
Comment
-
-
idem als plaatwerker
de 2e is de beste
maar ik had ook liever er een deuk in gezien
Comment
-
Bedankt voor alle reacties!
Tja die knik, die had ik ook graag gezien. Maar ik heb het blikje er niet achtergelaten :-) Om er dan een knik in te gaan zetten...(haha alles voor een goede foto).
Ik wilde eigenlijk maar een foto plaatsen inderdaad, maar ik kwam er niet helemaal uit welke. Bij de eerste komt (voor mij) de lege ruimte om het blikje erg tot zijn recht. De tweede geeft juist 2 personen die zich net half omdraaien (net weglopen van het blikje).De derde vind ik eigenlijk ook redelijk overbodig.
De schuine hoek bij 1 was bedoeld om een pad te creëren vanaf de hoek, richting blikje, richting verder weg. Misschien beter als ik het bovenste deel er af haal?
Heb het idee van een vriend die een redelijke passie heeft voor het fotograferen van afval.
Leuk om te horen dat ik iig al heel wat goed doe! Misschien ga ik nog is terug met een eigen blikje ;-)
PepijnNikon D90; Nikon AF-S DX 18-105mm f/3.5-5.6G ED VR; Nikon AF-S 50mm f/1.8;
Comment
-
de 2e is de beste
maar ik had ook liever er een deuk in gezienTouch the Earth...Gently
www.passionsenfrance.com
Comment
Comment