Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Galerij
Collapse
X
-
-
Re: Galerij
Ik ga zeker voor je kleurversie!
Die zwart-witte, als je daar over scrolt, ga je duizelen op het einde
En, die kleuren ook, nu ik nog eens goed kijk.
Heel raar effectTouch the Earth...Gently
www.passionsenfrance.com
-
mooi en ga voor kleur.
dat Koninklijke mag er wel af, gezien de staat van onderhoud.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
Foto waarvan er al honderd in een dozijn van gemaakt, maar deze heeft wel iets extra's.
De teloorgang van een oude glorie. Gesymboliseerd door de tekenen van het verval en de enkele mensen die er troosteloos bijlopen. Ook is het einde van de tunnel(gallerij nog niet in zicht, wat het lijden van deze schone betreft. Zielig maar niets aan te doen.
Geen mooie foto maar wel een goede-pakkende foto.
Voor de rest
Robby BBMinder tijd achter de computer
Is meer tijd achter de camera
Comment
-
Goed in beeld ,voorkeur voor kleurHij ging met de TIJD mee,en is nooit terug gezien !!!
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Loeky Bekijk berichtvoor mij ook de gekleurde kiek, de zw komt me te koel over. De gekleurde is zachter.mvg Bruno D.G.
Nikon D90 "Everything will be alright in the end, and if it's not alright, it's not yet the end !"
Comment
-
hmmm
ik denk dat er meer te doen is met je zw
een beetje meer spelen met schuivertjes
het hoeft niet altijd hard zwart/wit te zijn; ik denk dat een zekere grijzigheid hier wel zou kunnen passen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door noenkelMi Bekijk berichthmmm
ik denk dat er meer te doen is met je zw
een beetje meer spelen met schuivertjes
het hoeft niet altijd hard zwart/wit te zijn; ik denk dat een zekere grijzigheid hier wel zou kunnen passenPhotography is an art of observation.
Comment
-
Comment