Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
misschien zou ik er rechts nog een klein centmter af gedaan hebben om dat kleine uitstekeltje land te verwijderen. Maar dat is maar een klein heel klein detail. Het is erg mooi, zonder meer!
vriendelijke groeten, Sien
Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !
Compo kon misschien beter, vind het zelf wat storend dat je rechtsonder wat land ziet maar het water weer breder wordt. Ofwel wat meer naar rechts draaien zodat je heel de rechteroever ziet, ofwel meer naar links zodat het volledig water is ?
Compo kon misschien beter, vind het zelf wat storend dat je rechtsonder wat land ziet maar het water weer breder wordt. Ofwel wat meer naar rechts draaien zodat je heel de rechteroever ziet, ofwel meer naar links zodat het volledig water is ?
Inderdaad, je hebt gelijk. Ik ga sowieso toch nog eens terug komende weekend. Dus dan maar opnieuw hé
Bedankt ook aan Jessey en Bommasien voor het schrijven
Vind het toch een mooie pano.
Zijn dat besneeuwde toppen links boven?
Met compo zou ik je niet kunnen verbeteren. Ben zelf nog op zoek naar een goede
Het enige wat ik eventueel zou gedaan hebben, is de partij met de stenen rechts midden het water weggecloond. Maar dat is persoonlijke keuze.
Groetjes
Marc
Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)
@Brombeer : inderdaad, dat zijn de Pyreneeën die nog volop in de sneeuw liggen
Dank voor de commentaar
Ik probeer dat eens, dat wegclonen. Maar ben daar niet zo bedreven in hoor
Comment