Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Trainspotting

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Trainspotting

Oorspronkelijk geplaatst door perman Bekijk bericht
    Mooi beeld, goeie foto. Kabelsteun vetrekt mooi van uit het hoekje. .

@Robby BB , je zal en moet gelijk hebben...
    Kom met overtuigende argumenten en ik zal met veel plezier mijn ongelijk geven.
    Maar iets veronderstellen, als je de situatie aan de andere kant van de trein niet kent, is voor mij geen overtuigend argument.
    Robby BB
    Minder tijd achter de computer
    Is meer tijd achter de camera

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door robbydorine Bekijk bericht
      Kom met overtuigende argumenten en ik zal met veel plezier mijn ongelijk geven.
      Maar iets veronderstellen, als je de situatie aan de andere kant van de trein niet kent, is voor mij geen overtuigend argument.
      Robby BB
      Jij stond aan de andere kant van de trein, dus zal jij het wel weten dat het langs daar beter was. Ik zat intussen thuis in de zetel, ik bekijk enkel de foto.
      Zoals altijd..tussen stuurlui en wal.
      perman
      canon EOS 350D, EOS 60D en een beetje glaswerk

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door perman Bekijk bericht
        Jij stond aan de andere kant van de trein, dus zal jij het wel weten dat het langs daar beter was. Ik zat intussen thuis in de zetel, ik bekijk enkel de foto.
        Zoals altijd..tussen stuurlui en wal.
        Voor mij zal het inderdaad minder slecht zijn aan de andere kant van de trein maar je hebt mischien nog niet door dat dit met mischien met smaak te maken kan hebben.
        Robby BB
        Minder tijd achter de computer
        Is meer tijd achter de camera

Comment

@ Allemaal: Het was een fietstochtje met vrienden, ze weten dat ik graag een foto trek en hebben daar alle respect voor. Ook ik voor hen als ik al 15 min sta te wachten op één trein.
          Daarom het zekere voor het onzekere en geen beweging, snelle sluitertijd.
          De reden waarom ik de donkerste kant gekozen heb, was omdat ik niet te kiezen had " in mijn ogen".
          Ik denk dat ik nu al in overtreding was, aan deze kant kon ik omhoog naar de sporen. Aan de andere kant niet.
          Als je dan ziet hoe dicht ik op de sporen sta aan "mijn" kant van de foto, begrijp je dat ik voor mijn eigen veiligheid gekozen heb.
          Op deze plaats "moest de trein van de ander kant eerst komen" kon ik nog zonder veel moeite weg .
          Aan de andere kant van de sporen ............... leek het mij onveilig.
          Ik weet ook niet of ik de andere kant beter zou gefotografeerd hebben, zoals al aangehaald, zie de voorruit die is al een stuk uitgebrand.
          Wat belangrijkste was aan die foto, ik heb er plezier aan beleefd.

Bedakt voor jullie op/of aanmerkingen. Ik tracht ze steeds mee te nemen en dingen van te onthouden.

PS VIM : Ik heb betere tanden dan Massis..............maar minder sterk
          mvg Bruno D.G.
          Nikon D90 "Everything will be alright in the end, and if it's not alright, it's not yet the end !"

Comment

Working...
          X