Indruk Compo Scherpte
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Sylvester afscheidsbrief
Collapse
X
-
-
Re: Sylvester afscheidsbrief
Ik werd een beetje bang toen ik deze foto zag. Ik vind het totaal onnatuurlijk overkomen, zoals de lippen, de ogen, en de grauwe huidtint. De brief, in je titel is bovendien overbelicht, en alle detail kwijt.
Ik denk dat het een redelijk goede foto is, maar de bewerking... sorry, helemaal niet mijn ding.
Staat er al even... en nog geen reacties. Ik denk dat er meerdere zijn met bedenkingen.
-
Oorspronkelijk geplaatst door vedeka Bekijk berichtIk werd een beetje bang toen ik deze foto zag. Ik vind het totaal onnatuurlijk overkomen, zoals de lippen, de ogen, en de grauwe huidtint. De brief, in je titel is bovendien overbelicht, en alle detail kwijt.
Ik denk dat het een redelijk goede foto is, maar de bewerking... sorry, helemaal niet mijn ding.
Staat er al even... en nog geen reacties. Ik denk dat er meerdere zijn met bedenkingen.mvg Bruno D.G.
Nikon D90 "Everything will be alright in the end, and if it's not alright, it's not yet the end !"
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jessey Bekijk berichtIk kan jullie meedelen dat er nijs aan de hand is met sylvestermvg Bruno D.G.
Nikon D90 "Everything will be alright in the end, and if it's not alright, it's not yet the end !"
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Loeky Bekijk berichtgelukkig maar. Is dat jou zoontje ? Leuk mannetje. Maar ZW is niet erg geslaagd Jessey nog eens proberen op te lichtenLast edited by jessey; 25 maart 2012, 22:26.
Comment
-
ik vind die 'griezeligheid' (zoals ik hier de indruk heb van de comments) wel geslaagd.
De brief is iets overbelicht, idd, maar dit is wel te verhelpen; ook jammer dat het hoekje van die brief er niet volledig opstaat
maar ik kan de omzetting wel smaken
Comment
Comment