[CENTER]
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Grote broer
Collapse
X
-
-
Re: Grote broer
Compositorisch aantrekkelijk. Leuke diagonaal. Ogen op een sterk punt.
Deze kan nog wat winnen met:
1. iets doen aan die storing in het hoekje rechtsonder.
2. bij het histogram eens de grijze pipet op het oogwit zetten. De overheersing van het
rood wordt dan iets teruggedrongen ten gunste van natuurlijker ogende kleur.
3. een bescheiden hoogdoorlaatverscherping.
============
Deze commentaar heeft betrekking op de bovenste foto.Van waardering geniet ik.
Van kritiek leer ik.
-
Ik ga niet zeggen dat je al het oranje eruit moet halen, maar een beetje mag er toch uit. Kan door de witbalans aan te passen.
Licht valt mooi, toch best een leuke compo, maar voor mij is hij (2de foto) te (ver)scherp(t). Zo ziet een mens er niet uit, zo afgelijnd, en met haar dat stro wordt.Last edited by vedeka; 25 maart 2012, 12:59.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jessey Bekijk berichtvindt de update al iets beter dan de originele foto maar nu heb je teveel vescherpt na mijn smaak dan. probeer daar je belans in te vinden.
idd de verscherping zat compleet fout ik denk dat laatste update het meest natuurgetrouw is!?vriendelijke groeten, Sien
Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Plaatwerker Bekijk berichtCompositorisch aantrekkelijk. Leuke diagonaal. Ogen op een sterk punt.
Deze kan nog wat winnen met:
1. iets doen aan die storing in het hoekje rechtsonder.
2. bij het histogram eens de grijze pipet op het oogwit zetten. De overheersing van het
rood wordt dan iets teruggedrongen ten gunste van natuurlijker ogende kleur.
3. een bescheiden hoogdoorlaatverscherping.
============
Deze commentaar heeft betrekking op de bovenste foto.vriendelijke groeten, Sien
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bommasien Bekijk berichtbedankt ik heb getracht om deze tips toe te passen! de laatste update benaderd het meest de werkelijkheid( mi dan toch)
In deze werkelijkheid lijdt het jongske aan duidelijk waarneembare geelzucht. En dat
doet-ie bij mijn huiswerk echt niet.
Misschien niet het juiste plekje oogwit ?Van waardering geniet ik.
Van kritiek leer ik.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Plaatwerker Bekijk bericht't Valt niet mee hè, al die verschillende werkelijkheden.
In deze werkelijkheid lijdt het jongske aan duidelijk waarneembare geelzucht. En dat
doet-ie bij mijn huiswerk echt niet.
Misschien niet het juiste plekje oogwit ?vriendelijke groeten, Sien
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bommasien Bekijk berichtik denk/hoop dat ik nu juist zit?Van waardering geniet ik.
Van kritiek leer ik.
Comment
-
NIKS meer te zien, behalve 5 zwarte vlakken met een uitroepteken .Moet ik zelf bakker zijn om een mening te hebben over het brood van mijn bakker?
Oók wandelen met GPS?
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door VIM Bekijk berichtNIKS meer te zien, behalve 5 zwarte vlakken met een uitroepteken .
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk berichtwaarvan ik de middelste de mooiste vind.
grt,bouk.Moet ik zelf bakker zijn om een mening te hebben over het brood van mijn bakker?
Oók wandelen met GPS?
Comment
Comment