Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Beguinhof Lier

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Beguinhof Lier

    mooie update
    __________________________________________________ _
    Sony A580 en wat glas.

    Comment


    • #17
      Re: Beguinhof Lier

      Oorspronkelijk geplaatst door Plaatwerker Bekijk bericht
      Wrap ??? .
      Foutje van mij, warp.

      Je kan dan alle punten in je beeld selecteren en die verschuiven, waardoor je een niet lineaire vervorming kunt bekomen.

      Ik moet mij nog verdiepen, maar als je drie objecten op verschillende afstand en met sterke hoogteverschillen hebt kan ik mij moeijk voorstellen dat je deze lineair kan corrigeren. Ik heb al wat zitten googlen, maar nog niet veel gevonden.
      EOS 5D Mark III | 50 mm f/1.4 USM | Fisheye 8 - 16 mm f/4 L USM | 16-35 mm f/2.8 L II USM | 24-70 mm f/2.8 L USM | 70-200 mm f/2.8 L USM | 500 mm f/4 IS L USM II | 580 EX II
      www.vanvelsen.biz en http://bernardvanvelsen.wordpress.com

      Comment


      • #18
        Re: Beguinhof Lier

        Maar ik vindt dat de foto teveel verscherpt is ik zie bij beide foto`s een halo langs de randen. van de huizen daken. etc.

        Comment


        • #19
          Re: Beguinhof Lier

          Oorspronkelijk geplaatst door Cubatobahamas Bekijk bericht
          Foutje van mij, warp.

          Je kan dan alle punten in je beeld selecteren en die verschuiven, waardoor je een niet lineaire vervorming kunt bekomen.

          Ik moet mij nog verdiepen, maar als je drie objecten op verschillende afstand en met sterke hoogteverschillen hebt kan ik mij moeijk voorstellen dat je deze lineair kan corrigeren. Ik heb al wat zitten googlen, maar nog niet veel gevonden.
          Leuk dat zoiets technisch mogelijk is maar zelf ben ik daarvoor wat huiverig.
          Stom dat ik niet heb gedacht aan een tikfout.

          Je zou eens kunnen oefenen op dat kromme schoorsteentje ?
          Van waardering geniet ik.
          Van kritiek leer ik.

          Comment

          Working...
          X