Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
'k verkies ook Z/W, maar dacht dat Brugge voor Blauw en zwart was
EOS 5D Mark III | 50 mm f/1.4 USM | Fisheye 8 - 16 mm f/4 L USM | 16-35 mm f/2.8 L II USM | 24-70 mm f/2.8 L USM | 70-200 mm f/2.8 L USM | 500 mm f/4 IS L USM II | 580 EX II www.vanvelsen.biz en http://bernardvanvelsen.wordpress.com
Ik ga ook voor zw versie en gesuggereerde bewerkingen geven een speciaal tintje aan het geheel. Zou zelfs zeggen Pittoresk.
Doch, eindbewerkingen blijven steeds in handen en naar smaak van de maker.
Mooi, de zwart-witte. Wat daarmee gebeurd is, kon misschien ook in beperkte mate met de kleurfoto. Dan zou die ook beter zijn. Als dat niet kan, dan is de keuze voor zwart/wit voor de hand liggend.
Mooi, de zwart-witte. Wat daarmee gebeurd is, kon misschien ook in beperkte mate met de kleurfoto. Dan zou die ook beter zijn. Als dat niet kan, dan is de keuze voor zwart/wit voor de hand liggend.
merci,
maar van dat kleurding euh... 'k versta het niet hoor
merci,
maar van dat kleurding euh... 'k versta het niet hoor
Uw kleurfoto heeft rechts donkere partijen. In de zw uitvoering zijn deze licht. Er zit veel meer detail in de zw rechs, en links oogt de zw ook minder licht. M.a.w. de eerste is af, de tweede nog niet.
Uw kleurfoto heeft rechts donkere partijen. In de zw uitvoering zijn deze licht. Er zit veel meer detail in de zw rechs, en links oogt de zw ook minder licht. M.a.w. de eerste is af, de tweede nog niet.
aha, nu versta ik het. Ik wou het zo-even uittesten, maar m'n Nik is gecrashed
Comment