Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
weeral Brugge by night
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: weeral Brugge by night
op 't eerste gezicht:
mooi scherp (eens gekeken naar je exif: de lens die ik ga kopen, maar dan van de betere concurentie )
maar toen ik het beeld vergrootte:
de scherpte was volledig weg,
maar dat komt dan wss door je bestandsgrootte. Je foto mag hier ongeveel een 500 kb tellen, je hebt nog niet de helft. Ook mag hij iets groter gepost worden, max 900 px langs langste zijde.
Maar toch wel een mooie foto
-
Ik vind die heel mooi!
Belichting knap...reflectie heel mooi!
Maar li zie ik een zwarte boord...dit zou ik wegcroppen of afsnijden....en kan het zijn dat de horizon wat naar re helt?
Gr Pascale
Comment
-
Heel knappe, nagenoeg perfect gemaakte, nachtfoto. Hij is echter nog niet helemaal af. Een lichte, voorzichtige pespectiefcorrectie, zodat het geheel niet naar het midden valt, zou ik persoonlijk toepassen. Met voorzichtig bedoel ik dat je moet zien dat de gebouwen op de voorgrond niet te dik worden.
Deed me een beetje nostalgisch herinneren aan deze, maar deze is op een beter moment genomen, met dat stukje blauw erbij.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door vedeka Bekijk berichtDeed me een beetje nostalgisch herinneren aan deze, maar deze is op een beter moment genomen, met dat stukje blauw erbij.
Comment
-
-
Ik vind het een prachtige foto,alleen beetje recht zetten horizonHij ging met de TIJD mee,en is nooit terug gezien !!!
Comment
-
Prachtige foto
Opmerking over perspectiefcorrectie misschien ter harte nemen en eens zien wat het geeft.
Foto nog net op tijd genomen om ook iets van het blauwe uurtje te kunnen meepikken.
Voor mijn part hoeft deze niet in de beginnershoek te staan hoor !Canon 50D gripped / 15-85 / 50 1.8 / 18-200 / 430 EX II / Manfrotto 055 ProB + 488 RC2
BD0993BE
Op rust gesteld maar nog werkend : Panasonic FZ50 / Raynox 250
Comment
-
Prachtige nachtfotografie.
Scherpte en belichting vind ik top.
Een foto waarbij het belfort niet overheerst wordt door de spots er op of er achter.
Groetjes
MarcPerfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)
Comment
-
wel mooi maar; vind die boom,( zoals op zo velen opnamen van deze lokatie) een storende factor.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
Comment