Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Heb er de originele (ongecropte) versie bijgezet...Je zou de indruk kunnen krijgen aan de weerspiegeling van de snavel dat er geshopt werd, maar is niet zo.
Begrijp anders niet welke indruk de rechterkant op jou maakt. (Behoudens er mij iets zou ontgaan op kleurenvlak.)
Bedankt.
Groetjes
Marc
Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)
Links zie je beweging in het water en rechts niet. Daarbij geeft de weerspiegeling inderdaad de indruk dat er daar tijdens het bewerken wat is mis gegaan. Het is wat mij betreft en samenloop van omstandigheden, de weerspiegeling van bewegend water die rechts wegvalt en de weerspiegeling van de snavel die zo abrubt stopt. Gewoon pech gehad wat mij betreft.
Robby BB
Minder tijd achter de computer
Is meer tijd achter de camera
Oorspronkelijk geplaatst door johan de manBekijk bericht
Ik vind het ok, maar het water heeft precies nogal n paarse schijn. Was dat zo ?
Johan, het was in ieder geval een stralend zomerweertje met een helderblauwe hemel.
Mogelijks dat bij het herinstellen van de WB ik wat uitschoof maare...dat zal bij mij wel altijd een probleempje blijven. Mijn echtgenote die mee was en ook foto's nam heeft ongeveer dezelfde reflecties op het water.
Bedankt
Groetjes
Marc
Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)
Links zie je beweging in het water en rechts niet. Daarbij geeft de weerspiegeling inderdaad de indruk dat er daar tijdens het bewerken wat is mis gegaan. Het is wat mij betreft en samenloop van omstandigheden, de weerspiegeling van bewegend water die rechts wegvalt en de weerspiegeling van de snavel die zo abrubt stopt. Gewoon pech gehad wat mij betreft.
Robby BB
Bij blak water (vrijwel zonder rimpeling) heeft een zwemmende vogel vóór zich géén
rimpeling (behalve 1 of 2 rimpels voor de borst. Achter de vogel zullen de rimpels ontstaan
door de voorwaartse beweging van de vogel. Deze rimpels vertonen zich in een veld dat
aan weerszijden begrensd wordt met een hoek van ongeveer 45º achterwaarts op de
zwemrichting.
Niks pech, gewoon de natuur die goed en accuraat is gefotografeerd.
Bij blak water (vrijwel zonder rimpeling) heeft een zwemmende vogel vóór zich géén
rimpeling (behalve 1 of 2 rimpels voor de borst. Achter de vogel zullen de rimpels ontstaan
door de voorwaartse beweging van de vogel. Deze rimpels vertonen zich in een veld dat
zwemrichting.
Maak van deze foto eens een negatief en dan zul je zien dat er wel degeliijk beweging zit in uit water
Robby BB
Maak van deze foto eens een negatief en dan zul je zien dat er wel degeliijk beweging zit in uit water
Robby BB
Er zijn mensen die denken dat ze altijd gelijk hebben en ook niet zorgvuldig lezen.
Ik heb niet geschreven over water zonder beweging.
Hou toch eens op met zulk gezeur en geef liever duidelijk onderbouwde commentaren in
plaats van voortdurend je zelfbedachte gelijk ad nauseum proberen te verdedigen wanneer
je denkt dat iemand het niet met je eens is.
Hello Brombeer, ik vind het een prachtige foto. Bovendien als je hem door allerlei filters haal heb je telkens een nieuw en prachtig beeld. Je kunt er alle kanten mee.
zwemrichting.
Er zijn mensen die denken dat ze altijd gelijk hebben en ook niet zorgvuldig lezen.
Ik heb niet geschreven over water zonder beweging.
Hou toch eens op met zulk gezeur en geef liever duidelijk onderbouwde commentaren in
plaats van voortdurend je zelfbedachte gelijk ad nauseum proberen te verdedigen wanneer
je denkt dat iemand het niet met je eens is.
Eigenaardig dat je nog niets gezgd hebt over het hystogram wat mischien het probleem dat ik aankaart ,verklaard
Robby BB
Comment