graag jullie mening Welk soort is dit??
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
wie ben ik??
Collapse
X
-
-
Re: wie ben ik??
Wie jij bent kan niet zo maar direct beantwoord worden.
Het onderwerp in je foto is een Canadese gans. Toeval wil dat ik er deze week ook enkele gefotografeerd heb.
Ze zit voor mij op een mooie plaats in het beeld, maar valt wat klein uit. Verder croppen lijkt me geen goede oplossing omdat er nu al wat scherpte ontbreekt op je onderwerp en bij croppen dit alleen maar gaat uitvergroot worden
Ik zou je toch aanraden te trachten er wat dichter bij te geraken. Maar...is gemakkelijker gezegd dan gedaan...
Groetjes
MarcPerfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)
-
Oorspronkelijk geplaatst door Brombeer Bekijk berichtWie jij bent kan niet zo maar direct beantwoord worden.
Het onderwerp in je foto is een Canadese gans. Toeval wil dat ik er deze week ook enkele gefotografeerd heb.
Ze zit voor mij op een mooie plaats in het beeld, maar valt wat klein uit. Verder croppen lijkt me geen goede oplossing omdat er nu al wat scherpte ontbreekt op je onderwerp en bij croppen dit alleen maar gaat uitvergroot worden
Ik zou je toch aanraden te trachten er wat dichter bij te geraken. Maar...is gemakkelijker gezegd dan gedaan...
Groetjes
Marc
Dat bedoelde ik over de Canadese gans met wie ben ik
verder croppen kon ik idd niet en als ik dichter ging,lag ik in het water
grts Dirk__________________________________________________ _
Sony A580 en wat glas.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door rdirky45 Bekijk berichtHey Marc.
Dat bedoelde ik over de Canadese gans met wie ben ik ...
grts Dirk
Groetjes
MarcPerfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)
Comment
-
Wat ik me al eens afgevraagd heb bij dit soort foto's is: wat doe je met het spoor dat ze achter zich laten? Wil je het erbij hebben, dan zwemt de watervogel het beeld uit, maar zoals hier wordt het mooie spoor brusk afgesneden. Dilemma.Nikon D60 - Nikon Coolpix S8000 - Gimp - Ubuntu Linux
Comment
Comment