Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Symetrie in zw/w
Collapse
X
-
-
Re: Symetrie in zw/w
Oorspronkelijk geplaatst door Nerdifant Bekijk berichtNaar mijn voelen mist de foto wat spanning, gedragen door de symmetrie. Er is niet een echt punt van aandacht. Ook oogt de foto wat grijs, en mist zo wat dramatiek.
Is wel symmetrisch, maar dat draagt hier m.i. ook helemaal niet bij. Dit geschilderde lijn loopt uit het midden, en stoort het geheel van de symmetrie voor mij.
Comment
-
mooi
maar mag idd nog een beetje met de schuivertjes gespeeld worden.
Rechts een klein stukje eraf, tot tegen je naam, dan staat die lijn in het midden
Comment
-
-
Bedankt voor jullie reakties. Ik zal nog eens wat wat met de schuivertjes spelen om wat meer contrast erin te krijgen. Ik ben ook altijd bang dat de zw/ foto's dan te hard overkomen of overdone zijn.
@Vedeka: ik kan die geschilderde lijn er niet weghalen maar ik ben wel blij dat ze er staat, het doet mij zo'n beetke afvragen wat er achter de bocht is
@Nerdifant: ik zal prberen de wolken wat dramatischer te maken zodat zij het punt van interesse worden
@Noenkelmie: ik vrees dat als ik er een stuke afhaal rechts, ik dan mijn symetrie kwijt benIk heb het licht gezien!!! ... nu er nog een beeld mee maken.
Comment
Comment