Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
(Off-Topic : op 21 en 22 april 2012 gaat de speleorally van Koekelberg van start.
DE occasie voor actie-foto's ! Door dat gaatje dat jij hebt op de foto gaan ze afdalen
zie http://www.rallyespeleo.be/crbst_19.html
Mooie kleuren en mooi van idee, maar idd spijtig dat het niet perfect symmetrisch is,toch mooi om naar te kijken , precies een mozaiekje, Grtjes Francine
Misschien niet perfect symmetrisch, maar komt toch al aardig in de buurt hoor. Alleen wringt er iets in het midden van de foto. Ik ga geen passer gebruiken op mijn scherm , maar ik denk dat er serieus gewrongen werd aan deze foto om tot een bijna perfecte symmetrie te komen, en dat er daardoor iets mis is met het cirkelvormige in het midden.
Als ik verkeerd ben, dan hoor ik het wel.
Groetjes
maar ik denk dat er serieus gewrongen werd aan deze foto om tot een bijna perfecte symmetrie te komen, en dat er daardoor iets mis is met het cirkelvormige in het midden.
Als ik verkeerd ben, dan hoor ik het wel.
Groetjes
Kan niet ontkennen dat er niets gebeurd is, maar serieus gewrongen, ......laat zeggen een beetje gecorrigeerd.
Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.
Comment