Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

waar komt al die vis vandaan????

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• waar komt al die vis vandaan????

bedankt om te kijken

Re: waar komt al die vis vandaan????

Heel scherp, maar over de compo heb ik zo mijn twijfels. Ook de kleuren lijken mij er een beetje over. Benieuwd wat de anderen er van vinden ?
    Groetjes

Comment

Ik vind het mooi, ook de kleuren. Niet erover vind ik.
      Maar... ik zoek de vis
      Touch the Earth...Gently
      www.passionsenfrance.com

Comment

Alds de bovenste vogel zijn hoofd recht zet botst hij tegen het kader, wat wil zeggen dat je bovenaan te weinig plaats is, terwijl er onderaan teveel plaats is. ook de eend rechts gaat met zijn snoet tegen het kaderIk denk dat je uw les goed geleerd hebt en dat je ten koste van alles de drie op een sterke plaats (regel van drie) hebt willen plaatsen in het compo.Niet altijd kun je een bepaalde regel toepassen
        Kleuren zijn inderdaad er over, maar op mijn ander scherm dan weer niet.
        Scherpte zit goed en je hebt mooi de beweging van het water vastgelegd.
        Robby BB
        Minder tijd achter de computer
        Is meer tijd achter de camera

Comment

Was de vis maar in beeld, want de eendjes/waterhoenen zijn niet scherp op de ogen.
          Er is duidelijk actie, die volgens mij beter in een film overkomt dan in een foto. De omgeving en de kabbelende golven brengen alleen onrust, ook niet goed voor je onderwerp.
          Kies je onderwerp beter, kiezen is moeilijk, ik weet het.

Comment

bedankt voor de reacties. Ik dacht toch een actie te zien in de foto ,zeker van de meerkoet die aandachtig naar de wriemelende vissen in het water kijkt. Ja krap in't kader,zeker,ook om te laten zien dat er wel enorm veel vis te bespeuren is. Inderdaad soms geef je niet je beste foto's weer maar vond hem de moeite om eens een oordeel van anderen te hebben.

Comment

On topic maar niet fotografisch:

1 Meerkoet en 2 waterhoentjes.
              Voorzover ik weet geen van beide viseters.
              Het waterhoen fourageert voornamelijk op de wal en de meerkoet voedt zich met
              voornamelijk driehoeksmosseltjes (hoofdvoedsel), muggenlarven (in de jeugd) en
              waterplanten.
              Van waardering geniet ik.
              Van kritiek leer ik.

Comment

Working...
              X