Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Mooi belicht en goed scherp
De compositie had ik graag iets anders gezien . Misschien eennstapje naar rechts zodat de vitrine er af valt en het stoeltje helemaal mee in beeld ?
Groetjes
Luc
Nikon D700 & D4 met redelijk wat glaswerk in de tas + Panasonic Lumix FZ 150
Mooi belicht en goed scherp
De compositie had ik graag iets anders gezien . Misschien eennstapje naar rechts zodat de vitrine er af valt en het stoeltje helemaal mee in beeld ?
Groetjes
Luc
Onder het stoeltje zat zijn rommel verstopt vandaar dat deze er niet volledig opstaat en aan de linkerkant stond een vuilnisbak, dus het was een beetje schipperen wat wel en niet.
De vitrine stoorde mij ook maar veel minder dan de vuilbak + dat er nu een spiegelbeeld is in het raam achter de mime-speler.
Ik kan gerust tegen negatieve commentaar zolang die maar onderbouwd is dus schrijf zoals je het denkt, no mercy https://500px.com/marnix_photography
Langzamerhand wordt het een prachtbeeld.
Door de vervaging van het winkelraam wordt echter duidelijker dat het nodig is om ook de
verticale perspectiefvertekening te corrigeren. Wordt-ie net even strakker van en ziet-ie er
nog verzorgder uit.
ga voor de eerste opname.
bij de update mis ik het straatgevoel.
grt,bouk.
Ik vind de update niet slecht,maar idd het straatgevoel is verdwenen,ik vind dat je voor jezelf moet uitmaken wat je wil laten zien, ofwel een perfect afgewerkt beeld met het beeld als kunstwerk centraal, ofwel de sfeer van de straat,het kan beide mooi zijn.Ik zou hier gaan voor de sfeer van de straat,maar dan wel met het ganse stoeltje, Grtjes Francine
Geef mij maar het origineel, ik hou niet van leugens.
Want de volgende stap is de affiche achter zijn rug, en dan dat kaartje bovenaan de deur, het stukje sticker aan het linkeronder scharnier, etc. etc.
Haal die man dan naar een studio hé zeg.
Mooie registratie van een straatartiest.
Mooie weergave van deze straatartiest zelf, maar de vervaging van de etalage in de update vind ik er fel over. Dit komt té kunstmatig over, welke winkel maakt trouwens zijn etalage ondoorzichtig ??????
Nee, geef mij maar de originele mits wat rechtzetten.
Groetjes
Comment