Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
whow, sterk en mooi. Ik zou nog de scheidingslijn tussen beide foto's verdoezelen.
Wat je ook even kunt uitproberen is weerspiegeling wat vervagen om verschil te maken tussen origineel en weerspiegeling. Ik weet niet of je dat mooi zou vinden. Ik probeer ook altijd wat uit om te zien of het geen meerwaarde krijgt.
Ik heb het even uitgeprobeerd en vind het ook niet mis.
Wat je ook even kunt uitproberen is weerspiegeling wat vervagen om verschil te maken tussen origineel en weerspiegeling.
Voor mijn gevoel is hier helemaal geen weerspiegeling, alleen een foto die gespiegeld is.
Verbeter me indien ik fout ben.
Of is het dat wat je bedoelde, Loeky.
Toch wel goed gedaan hoor.
Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.
Voor mijn gevoel is hier helemaal geen weerspiegeling, alleen een foto die gespiegeld is.
Verbeter me indien ik fout ben.
Of is het dat wat je bedoelde, Loeky.
Toch wel goed gedaan hoor.
Ik snap wat je bedoeld maar het lukte mij niet om het voor elkaar te krijgen.
met de gradient filter.
Ik heb het nu wel voor elkaar ik had de de verkeerde gradiant gekozen van zwart naar transparant.
in plaats van Zwart -> Wit - Wit ->Zwart
Voor mijn gevoel is hier helemaal geen weerspiegeling, alleen een foto die gespiegeld is
Ja, natuurlijk is het dat.
Maar zo kan je ook een weerspiegeling nabootsen. Door de juiste schuifjes te gebruiken en juiste bewerkingen te verrichten.
Vandaar ik hem die tip gaf om hem wat te vervagen. Een weerspiegeling hoe mooi ie ook is, is vaak in beweging door wind, druppel, of iets anders nog. Het was niet om zijn beeld te veranderen maar eens iets anders uit te proberen. Het beeld leent zich ertoe.
Bij deze foto heb je eerder een spiegelbeeld. Een mooie op de koop toe.
Het is de maker zelf die bepaald wat het wordt of hoe ver hij wel wilt gaan.
Vandaar ik hem die tip gaf om hem wat te vervagen. Een weerspiegeling hoe mooi ie ook is, is vaak in beweging door wind, druppel, of iets anders nog. Het was niet om zijn beeld te veranderen maar eens iets anders uit te proberen.Het beeld leent zich ertoe.
Bij deze foto heb je eerder een spiegelbeeld. Een mooie op de koop toe.
Het is de maker zelf die bepaald wat het wordt of hoe ver hij wel wilt gaan.
We hadden het zelfde idee maar het lukte mij in eerste instantie niet om hem te vervagen. zie mijn vorige reactie Stom He vanmorgen toen ik wakker werd schoot de oplossing in mijn gedachte gelijk even uitgeprobeerd en maar gelijk als een psd opgeslagen. had alleen geen tijd om hem op mijn website te zetten.
Comment