Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sneeuw

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Sneeuw

    Nog eentje van toen er nog sneeuw lag.
    Laat maar horen wat jullie vinden

    Gijs
    http://gijscollet.wix.com/photography

  • #2
    Re: Sneeuw

    Vergeleken met wat je op jouw website hebt gezet is dit gewoon bagger.
    Men zou zich moeten schamen.
    Van waardering geniet ik.
    Van kritiek leer ik.

    Comment


    • #3
      Re: Sneeuw

      Oorspronkelijk geplaatst door Plaatwerker Bekijk bericht
      Vergeleken met wat je op jouw website hebt gezet is dit gewoon bagger.
      Men zou zich moeten schamen.
      Beste Plaatwerker,

      Ik schaam me nergens voor, ik ben hier tenslotte om te leren.. Ik weet dat ik nog een lange weg te gaan heb en dat ik alles behalve professioneel ben. Maar zoals ik al zei, ik ben hier om te leren want feedback van andere fotografen is een geweldige leerschool. Daarom post ik mijn foto's ook bewust in de beginnershoek. Van een senior member zou je toch verwachten dat hij dit begrijpt. Ik heb er geen problemen mee dat je het bagger vindt, maar een onderbouwde mening en een aantal tips er achter toevoegen zou alles behalve kwaad kunnen.
      Toch bedankt voor je baggere comment.

      Gijs
      http://gijscollet.wix.com/photography

      Comment


      • #4
        Re: Sneeuw

        nochtans geen slechte foto
        Nog een beetje met contrast en niveau's spelen in PS(e) en het erg grijze is meer opgeklaard en je besneeuwde boom komt beter uit.
        Compo vind ik wel leuk
        ik probeer...
        mijn Fijsboecq en mijn flickr

        Comment


        • #5
          Re: Sneeuw

          Ik wacht en ik wacht en ik wacht tot ik het door had dat de foto er volledig opstond.
          Langs ene kant begrijp ik de essentie van Plaatwerker zijn commentaar. Dit had je kunnen voorkomen door te verklaren waarom je hier een stuk kruin van en boom hebt gefotograveerd, iets wat ik ook niet begrijp. Maar mischien heb je daar een goede reden voor en die willen wij dan ook graag weten zodanig dat we die in ons commentaar kunnen meenemen. OOk de mensen die hier commentaar geven kunnen en willen iets bijleren ,ook al komt dat van een beginner.
          Robby BB
          Minder tijd achter de computer
          Is meer tijd achter de camera

          Comment


          • #6
            Re: Sneeuw

            Oorspronkelijk geplaatst door robbydorine Bekijk bericht
            Dit had je kunnen voorkomen door te verklaren waarom je hier een stuk kruin van en boom hebt gefotograveerd, iets wat ik ook niet begrijp.
            Als je zelf het verhaal van een foto moet vertellen dan is die volgens mij toch niet zo geslaagd ... De foto op zich moet het verhaal vertellen!
            Ik treed PW volledig bij.
            If today was perfect, there would be no need for tomorrow.

            Comment


            • #7
              Re: Sneeuw

              Heb ik ook soms dat ik van mezelf vind WOW, en dat het niets geworden is. heb ok even naar je website gekeken .
              Ja daar staan er zeker mooiere.
              IK ga dus mee snap ook niet echt waarom je net deze foto neemt?
              mvg Bruno D.G.
              Nikon D90 "Everything will be alright in the end, and if it's not alright, it's not yet the end !"

              Comment


              • #8
                Re: Sneeuw

                Oorspronkelijk geplaatst door robbydorine Bekijk bericht
                Ik wacht en ik wacht en ik wacht tot ik het door had dat de foto er volledig opstond.
                Sorry, maar ik heb ook het gevoel dat ik naar een stuk van een foto kijk. Als beginnend fotograaf heb ik hier ook moeite met het vinden van een onderwerp, compositie.

                Misschien artistiek bedoeld maar ik zie het hier niet. Kan aan mij liggen natuurlijk

                Misschien met een beetje uitleg van waar je met dit beeld naartoe wil?

                groetjes, Chris.

                Comment


                • #9
                  Re: Sneeuw

                  Oorspronkelijk geplaatst door KVM77 Bekijk bericht
                  Als je zelf het verhaal van een foto moet vertellen dan is die volgens mij toch niet zo geslaagd ... De foto op zich moet het verhaal vertellen!
                  Ik treed PW volledig bij.
                  Ik heb het niet over het verhaal van een foto, Niet iedere goede foto heeft een verhaal.
                  Wel heb je als fotograaf een reden, waarom je een foto plaatst. Soms kan men dat uit de foto opmaken, maar bij deze is dat voor mij niet het geval, wat met zich meebrengt dat het aan de TS is om wat uitleg te geven
                  Robby BB
                  Minder tijd achter de computer
                  Is meer tijd achter de camera

                  Comment


                  • #10
                    Re: Sneeuw

                    Voor mij zegt de foto niet genoeg. Ik zie er zelfs de sneeuw niet in. Mist spanning. De compo is niet sterk genoeg, de vignetering werkt voor mij eerder tegen het onderwerp, dan er naartoe.
                    Op zich zou ik nog minder kruin genomen hebben in het beeld, gewoon een hoek, het hoogste punt, en vanaf daar in landscape of portret, maar gefotografeerd hebben op een ander moment, waarbij je een lichtverloop in de foto zou krijgen, of misschien wachten tot er een klein wolkje is dat mee kan spelen in het geheel.

                    Comment


                    • #11
                      Re: Sneeuw

                      Misschien moet je je afvragen(alvorens je iets post): "Zou ik deze foto bij mij aan de muur willen hebben?" Of is dat een te streng criteria?

                      Comment


                      • #12
                        Re: Sneeuw

                        Blijft natuurlijk wachten op de TS zijn reactie, anders zal het bij gissen blijven
                        Robby BB
                        Minder tijd achter de computer
                        Is meer tijd achter de camera

                        Comment


                        • #13
                          Re: Sneeuw

                          Oorspronkelijk geplaatst door Tabbris Bekijk bericht
                          Misschien moet je je afvragen(alvorens je iets post): "Zou ik deze foto bij mij aan de muur willen hebben?" Of is dat een te streng criteria?
                          ja....voor Beginnershoek wel.
                          grt,bouk.
                          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                          Comment


                          • #14
                            Re: Sneeuw

                            al eens bij stil gestaan dat Ts dit misschien wel mooi vind? Schaam je maar niet hoor dit is uiteraard een BEGINNERSFORUM. Je verwacht natuurlijk comments waar je iets uit kan leren. Technisch kan ik hier niks betekenen, moet zelf nog zoveel leren. Ik kan alleen maar vanuit mijn gevoel spreken maar smaken verschillen natuurlijk.
                            Ik vind ook dat dit precies een halve fot o is en dat je op je link véél mooiere beelden hebt staan!
                            vriendelijke groeten, Sien

                            Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

                            Comment


                            • #15
                              Re: Sneeuw

                              Oorspronkelijk geplaatst door bommasien Bekijk bericht
                              al eens bij stil gestaan dat Ts dit misschien wel mooi vind? Schaam je maar niet hoor dit is uiteraard een BEGINNERSFORUM. ...!
                              Ja zeker daarom mijn vorige commentaar

                              Oorspronkelijk geplaatst door robbydorine Bekijk bericht
                              ... Maar mischien heb je daar een goede reden voor en die willen wij dan ook graag weten zodanig dat we die in ons commentaar kunnen meenemen. OOk de mensen die hier commentaar geven kunnen en willen iets bijleren ,ook al komt dat van een beginner.
                              Robby BB


                              Robby BB
                              Minder tijd achter de computer
                              Is meer tijd achter de camera

                              Comment

                              Working...
                              X