Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
SAVE THE DATE! Fotoshoot Dress to Impress in Herentals op 14 december 2024. Binnenkort meer informatie.
HDR was ook mijn eerste idee..... verkeerd dus. Serieuze bewerking dan blijkbaar, maar toch nog een mooie. Enige minpuntje (als ik het zo mag verwoorden) : mijn blik wordt steeds naar dat stukje paal links getrokken, maar als je dit wegcloont, dan staan die andere twee daar eenzaam te wezen.
Groetjes
Maar ik vind het wel geslaagd. De horizon in het midden: stoort me totaal niet. Die halo, eigenlijk ook niet.
Maar ik ben eigenlijk ook wel benieuwd naar je origineel (Je RAW gewoon omzetten naar jpeg)
Op algemene aanvraag heb ik hier het origineel gepost, deze is genomen met een belichtingscompensatie -2.
Tips voor een betere bewerking steeds welkom.
Mvg,
Kvole
Canon EOS 550 D + Canon EF 24-105 mm IS L + Canon EF 100 mm macro IS L + Canon 100-400 mm IS L
Ik vind persoonlijk de tweede foto de beste. Vind hem zacht. Misschien wat oplichten met kleurzeem. Dat klaarde de foto even op toen ik op het lichtblauw klikte.
Comment