Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
baby foto's
Collapse
X
-
-
Re: baby foto's
mss ook effe wat tips!
mss 2 flitsen ip van 1 (l en r een zetten)
met paraplu of een softbox
dit gaat al minder grove schaduwen geven.
of volop met zonlicht!
living wa verhuizen, tafel naast de venster, handoeken, schapenval, ... erop en shooten maarnikon stuff
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door david_ve Bekijk berichtmss ook effe wat tips!
mss 2 flitsen ip van 1 (l en r een zetten)
met paraplu of een softbox
dit gaat al minder grove schaduwen geven.
of volop met zonlicht!
living wa verhuizen, tafel naast de venster, handoeken, schapenval, ... erop en shooten maar
met zonlicht zou idd beter gegaan zijn maar op het tijdstip da ik deze gemaakt heb was de zon al enkele uurtjes slapen ;-) (21u)Nikon D7200 - Nikkor 50mm f1.8 - Nikkor 35mm f1.8 - Sigma 17-70 f2.8-f4 - Nikkor 70-210 - 2x Nikon SB700
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tiësto(m) Bekijk berichtfoto's zijn gemaakt met 2 flitsen, wel zonder softbox of paraplu want die heb k niet
met zonlicht zou idd beter gegaan zijn maar op het tijdstip da ik deze gemaakt heb was de zon al enkele uurtjes slapen ;-) (21u)
flitsen zijn een veel te kleine lichtbron om zacht licht te produceren.
en daar vragen deze (voorlopig) engeltjes toch wel omnikon stuff
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door david_ve Bekijk berichtverklaard veel!
flitsen zijn een veel te kleine lichtbron om zacht licht te produceren.
en daar vragen deze (voorlopig) engeltjes toch wel om
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door david_ve Bekijk berichtisomoplaat kan je vlot een geschaafde lat en voet aanzetten!
is nog budgetvriendelijk ook
Comment
-
ik volg voorgaande tips
1e foto: dat wordt dus een macho!!!
je foto's mag je gerust hier groter posten hoor (900 pixels langs langste zijde en ongeveer 500 kb)
zwart wit voor baybfoto's, er zijn niet veel mensen die dat graag zien
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door onsis Bekijk berichtkan je dat eventueel oplossen door weg van de baby te flitsen en het licht terugkaatsen met scherm of isomoplaat ( heb je natuurlijk weer handen te kort )
Oorspronkelijk geplaatst door david_ve Bekijk berichtop een witte muur of wit plafond is ook een optie.
isomoplaat kan je vlot een geschaafde lat en voet aanzetten!
is nog budgetvriendelijk ook
Oorspronkelijk geplaatst door noenkelMi Bekijk berichtik volg voorgaande tips
1e foto: dat wordt dus een macho!!!
je foto's mag je gerust hier groter posten hoor (900 pixels langs langste zijde en ongeveer 500 kb)
zwart wit voor baybfoto's, er zijn niet veel mensen die dat graag zien
standaar verklein ik de laatste tijd eigenlijk naar 800 op breedste zijde.
persoonlijk vind ik een zwart/wit foto voor babys mooier dan een in kleur.
Deze vond ik in kleur ook veel minder mooi dan in zwart/witNikon D7200 - Nikkor 50mm f1.8 - Nikkor 35mm f1.8 - Sigma 17-70 f2.8-f4 - Nikkor 70-210 - 2x Nikon SB700
Comment
-
-
Wie vind er babyfoto's in Z-W niet mooi? Volgens mij zijn baby's altijd mooi, dus foto's daarvan ook :-).
Compo is heel goed, maar ik vind ze zoals eerder gezegd wat te grijs.
Over foto twee: ik zou volgende keer dat randje van dat dekentje verstoppen achter zijn rugje.
Aja, nog een dikke proficiat!Website: http://vvbelleg.jalbum.net/
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door vvbelleg Bekijk berichtWie vind er babyfoto's in Z-W niet mooi? Volgens mij zijn baby's altijd mooi, dus foto's daarvan ook :-).
Compo is heel goed, maar ik vind ze zoals eerder gezegd wat te grijs.
Over foto twee: ik zou volgende keer dat randje van dat dekentje verstoppen achter zijn rugje.
Aja, nog een dikke proficiat!Nikon D7200 - Nikkor 50mm f1.8 - Nikkor 35mm f1.8 - Sigma 17-70 f2.8-f4 - Nikkor 70-210 - 2x Nikon SB700
Comment
-
Ge kunt altijd bij uwe schoonbroer terecht voor een pluke en softboxke of reflectieschermke... nen extra flister kan er ook nog wel vanaf
Mooie foto's, alleen bij de eerste foto leek het op het eerste zicht of hij een halsband (of zoiets) aan had, gelukkig was het maar een donkere schaduwNikon D90 - SB 900 - sigma 18-200 OS - Nikkor 50 mm f1.8 - Tamron 28-75 f 2.8 - batterygrip - sigma 70-200 f2.8 - en wa strobist materiaal
Comment
Comment