Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
raad je toch aan een goed merk te kopen)(.
grt,bouk.
On Topic:
Dit is een mooie bewerking ben alleen blij dat het niet mijn lens is
Het is niet toegestaan foto's in een ander zijn topic te plaatsen, het is zelfs überhaupt niet toegestaan geen eigen foto's op het forum te plaatsen!
Om deze redenen is de foto verwijderd.
maar er viel toch een pak van m'n hart toen ik het merk zag
er is nog steeds een verschil tussen staal en roestvrij staal of inox, dit is gewoon een kwestie van je gezond verstand gebruiken en de juiste keuze maken
Canon 60D, Canon Rebel XT,wat geslepen glas, een driepikkel en een hoop dromen....
er is nog steeds een verschil tussen staal en roestvrij staal of inox, dit is gewoon een kwestie van je gezond verstand gebruiken en de juiste keuze maken
Dit is een mooie bewerking ben alleen blij dat het niet mijn lens is
Het is niet toegestaan foto's in een ander zijn topic te plaatsen, het is zelfs überhaupt niet toegestaan geen eigen foto's op het forum te plaatsen!
Om deze redenen is de foto verwijderd.
RF
Mod
Je hebt gelijk goed dat je de regels zo na leeft anders zou het wel eens het forum kunnen overwoekeren ( Heb hier nog Roundup staan voor onkruid hoor)
Je had hem ook gewoon achter een Url kunnen zetten.
Maar je zag er helaas de humor hier niet van in de lens met roest was een Nikon en die lenzen met koffiemokken waren van Canon.
Comment