Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

rode schoentjes

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• rode schoentjes

f16
    1/200
    iso200
    18-55@22

nog eens met mijn (kartonnen doos)-studioke gespeeld

Re: rode schoentjes

Vind ik geslaagd

Alleen, de schaduw onder de schoentjes gaat zachtjes over in de achtergrond behalve achteraan het schoentjes voor het re voetje. Of is dit een foute indruk van mij?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door onsis Bekijk bericht
      Vind ik geslaagd

Alleen, de schaduw onder de schoentjes gaat zachtjes over in de achtergrond behalve achteraan het schoentjes voor het re voetje. Of is dit een foute indruk van mij?
      ja het klopt ik heb een lijntje (plakband in mijn doos) weg gekloond zonder in te zoomen en in pse viel dat niet op. snel willen zijn hé

Comment

Toch een goed resultaat vind ik, de bg is mooi wit en de rode schoentjes komen goed uit. Eentje voor in de kleine zijn/ haar album.
        Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kawaracer Bekijk bericht
          ja het klopt ik heb een lijntje (plakband in mijn doos) weg gekloond zonder in te zoomen en in pse viel dat niet op. snel willen zijn hé
          ik bekijk de foto nu op groot scherm en valt het mij ook niet echt op. Maar op de ipad valt dit wel op (raar)

het was niet bedoeld om te vitten, want ik vind de foto keitof en ik wil ook zo'n doos

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door onsis Bekijk bericht
            ik bekijk de foto nu op groot scherm en valt het mij ook niet echt op. Maar op de ipad valt dit wel op (raar)

het was niet bedoeld om te vitten, want ik vind de foto keitof en ik wil ook zo'n doos
            Dat is niet zo moeilijk, Ik heb geknutseld met een pamper-doos en enkele a4-tjes uit de printer. Een zijkant er uit gesneden en terug toe gemaakt met wit papier en de hele binnen kant met wit papier afgeplakt. maar in het topic http://forum.belgiumdigital.com/f66/...en-407912.html zie je mijn opstelling en is er in een replay een link om het nog makkelijker te doen.
            Last edited by kawaracer; 10 maart 2012, 13:55.

Comment

mercikes voor de info

in afwachting van mijn volgende bezoek aan de Ikea maak ik ook zo'n doos
              JOEPI, weer iets nieuws om te spelen

Comment

Schoentjes staan er zeer mooi op, knap
                Grt rosie
                GROETJES ROSIE
                Door te fotograferen ben ik anders gaan zien
                panasonic DMC FZ200+DMW-LG 55

Comment

Goed bedacht, goeie oefening maar voor mij staat je licht iets te fel.
                  'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

Comment

Top resultaat. Studioke geeft goed.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Macroshopper Bekijk bericht
                      Goed bedacht, goeie oefening maar voor mij staat je licht iets te fel.
                      ja de iso mocht op 100 en ik zal eens moeten uitzoeken hoe die oude flitser eigenlijk werkt. maar om de achtergrond effen wit te hebben moet je overbelichten dacht ik.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kawaracer Bekijk bericht
                        ja de iso mocht op 100 en ik zal eens moeten uitzoeken hoe die oude flitser eigenlijk werkt. maar om de achtergrond effen wit te hebben moet je overbelichten dacht ik.
                        De achtergrond maar niet de schoentjes.Mss eens wat eer verdiepen in flitsfotografie (strobist)
                        'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Macroshopper Bekijk bericht
                          De achtergrond maar niet de schoentjes.Mss eens wat eer verdiepen in flitsfotografie (strobist)
                          Dat is iets waar ik nog niet aan toe ben gekomen om me daar in te verdiepen, ik heb enkel een oude metz flitser die ik enkel met een optische trigger door de ingebouwde flits laat afgaan en meestal op het plafond gericht. ik durf die flits niet gebruiken op het toestel zelf omdat ik gelezen heb dat die een te hoge voltage afgeven op de flitsschoen en niet communiceren met de body.
                          Maar dus de flits iets naar achter zetten zodat het onderwerp er iets minder belicht wordt lijkt mij dan de logische oplossing.
                          Zo blijven we nieuwe dingen ontdekken, uitproberen en doorgronden

Comment

toch mooie produktfoto
                            __________________________________________________ _
                            Sony A580 en wat glas.

Comment

ik ben niet altijd content met de omzetting naar zwartwit. Geef je eerst meer conrast of doe je dat na de omzetting?

Comment

Working...
                              X