Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Foto 1 vind ik de mooiste. Wel even de foto rechtzetten.
Foto 2 het bruin boven even wegcroppen.
Foto 3 vind ik minder, poten afgesneden en wat druk van achtergrond.
foto 1 is volgens mij de mooiste (en zoals motofoto al zei: eventjes rechtzetten)
Foto 2 vind ik de compositie/crop niet zo mooi.
Foto 3 spijtig dat de pootjes er niet op staan.
Mooie foto's, mooie hond, actie mooi stil gezet, zeker mooie herinneringen aan deze huisvriend.
Op de eerste foto is het zwart wat toegelopen waardoor de ogen minder duidelijk zijn, dat kan je verbeteren. Bij de derde had de hond wat meer ruimte kunnen krijgen, maar je hebt het mooie moment, dat telt. Voor mij
Ik zie dit nu pas: de hoeken zijn donker. Zonnekap gebruikt met groothoek of digitaal bewerkt?
digitaal gedaan (Lightroom 4)
De rest: Ontzettend bedankt voor de mooie woorden, doet ontzettend deugd en ik ga de foto's morgen zo bewerken zoals jullie me adviseren.... Nogmaals bedankt allen!
mja, maar gans de hond (zeg dat maar eens in 't West-Vlaams ) is bleker geworden, het gras trouwens ook.
ik denk dat liverpoolboys kleuren meer de werkelijk benaderen.
origineel met kleurzweem ---> update zonder kleurzweem
NoenkelMI er zit wel een groene kleurzweem over de foto heen.
Dit kan je zien als je de foto in photoshop binnen haalt maak een copy van de originele foto ga dan naar filter vervagen gemiddelde dan krijg je dus een laag te zien die blauw groenig van kleur is
Bedankt allen.... Heb per ongeluk het origineel bestand verwijderd dus kan het niet meer zo goed bewerken, maar heb een kopie op mijn externe hdd, maar ligt op mijn werk, ga het zeker allemaal toepassen.
Ivm bewerking enz, ben ik ook nog maar een beginneling, maar alles lukt wel na enige tijd en dankzij jullie "deskundig" advies en tips
Comment