Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
bij de eerste ligt uw scherpte verkeerd sien, ligt ergens halverwege op de sneeuw in de voorgrond. stonden uw scherpstelpunten op automatisch? volgende keer deze zelf handmatig kiezen. dan beslis jij waar je welk scherpstelpunt je gebruikt en waar de scherpte ligt.
bij de 2de vind ik de compo wat aan de rommelige kant,
wat je hier vb had kunnen doen was als je perse zo'n "ijzerwerk?" op de voorgrond wilde...
het ijzerwerk volledig centraal zetten in beeld en maken dat je 2 mensen ergens tussen de gaten scherp was.
bij de eerste ligt uw scherpte verkeerd sien, ligt ergens halverwege op de sneeuw in de voorgrond. stonden uw scherpstelpunten op automatisch? volgende keer deze zelf handmatig kiezen. dan beslis jij waar je welk scherpstelpunt je gebruikt en waar de scherpte ligt.
bij de 2de vind ik de compo wat aan de rommelige kant,
wat je hier vb had kunnen doen was als je perse zo'n "ijzerwerk?" op de voorgrond wilde...
het ijzerwerk volledig centraal zetten in beeld en maken dat je 2 mensen ergens tussen de gaten scherp was.
toch een verdienstelijke poging.
bedankt! IJZERWERK zijn graven,die dicht bij elkaar en ondersneeuwt waren. Ik moest het daarmee doen!
Waar mijn oog direct opviel scheefstand en de halo om de mensen en het kruis
Ik ga voor de kleurenversie foto 2 die vindt ik het mooiste qua compositie
kijk dan eens naar het raam vd kerk,volgens mij staat de jonge vrouw ook recht de oude dame daarentegen maar dat ligt niet aan de opname, van de ijzeren kruisen stond er id geen één recht!
vriendelijke groeten, Sien
Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !
rommelig of niet maar den tweede is voor mij top Sien,
Top of niet,ik vind hem te donker. Sneeuw mag wit (niet uitgebrand, maar wit) zijn van
mij. Gebrek aan licht wordt volgens mij te vaak gelijkgesteld met sfeer.
Dat zou best eens kunnen maar ik heb er nog nooit van gehoord "beklijvende" net even gegoogled dat wordt komt uit 1864 geen wonder dat ik het niet wist
Top of niet,ik vind hem te donker. Sneeuw mag wit (niet uitgebrand, maar wit) zijn van
mij. Gebrek aan licht wordt volgens mij te vaak gelijkgesteld met sfeer.
de kerk is/was wit en de sneeuw (mi) witter.(alleen dash wast witter en was een donkere dag , maar tja smaken verschillen gelukkig!
toch bedankt hoor!
Dat zou best eens kunnen maar ik heb er nog nooit van gehoord "beklijvende" net even gegoogled dat wordt komt uit 1864 geen wonder dat ik het niet wist
be·klij·ven -klijfde, h, i -klijfd duurzaam worden; blijven
Comment