Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Eerste vind ik schitterend. Mooi licht, mooie achtergrond, mooie diepte ook, met die plant hier nog rechtsvoor.
Tweede vind ik de minste van de drie, omdat hij fotografisch het minst interessant is voor mij. Er zit wel een mooie vlakverdeling in.
De derde heeft dan weer een mooie diepte, opgebouwd, over de zandglooiïngen, en als leuk extra die achtergrond met die tunnel, en die bomen die het beeld gelijkmatig verdelen. Voor mij mag hij 1/3 tot 2/3de stopje minder,
Bedankt voor de reacties.
Inderdaad wat overbelicht. Met dit toestelletje is het altijd een beetje gokken als de zon in je ogen schijnt (alleen schermpje, geen zoeker)
Er zitten donkerder foto's in de map van mijn vriend, maar daar loopt de mooie achtergrond weer wat dicht.
Comment