Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

strootje trek

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• strootje trek

vriendelijke groeten, Sien

Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

Re: strootje trek

Ik vind het geen gemakkelijke foto. Er wringt 't één en ander voor mij, met de compositie, de hellingsgraad van de strootjes, die er normaal allemaal zouden moeten uitvallen, de belichting die net niet goed is, beetje te donker, en de foto is een tikkeltje te flets.
    Bij strootje trek verwacht ik ook niet alle strootjes die gelijkmatig in een potje zitten. Ik vind het een interessant onderwerp om een keer iets meer mee te doen, met het geheel, met details, en andere standpunten, en een beetje lichtspel.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door vedeka Bekijk bericht
      Ik vind het geen gemakkelijke foto. Er wringt 't één en ander voor mij, met de compositie, de hellingsgraad van de strootjes, die er normaal allemaal zouden moeten uitvallen, de belichting die net niet goed is, beetje te donker, en de foto is een tikkeltje te flets.
      Bij strootje trek verwacht ik ook niet alle strootjes die gelijkmatig in een potje zitten. Ik vind het een interessant onderwerp om een keer iets meer mee te doen, met het geheel, met details, en andere standpunten, en een beetje lichtspel.

zou het niet beter kunnen verwoorden, helemaal mee eens .

Dirk

Comment

Ik begrijp niet goed wat je hier hebt willen weergeven
        EOS 5D Mark III | 50 mm f/1.4 USM | Fisheye 8 - 16 mm f/4 L USM | 16-35 mm f/2.8 L II USM | 24-70 mm f/2.8 L USM | 70-200 mm f/2.8 L USM | 500 mm f/4 IS L USM II | 580 EX II
        www.vanvelsen.biz en http://bernardvanvelsen.wordpress.com

Comment

misschien de rietjes samenbinden met rekkertje zodat je de bovenkant netjes kan schikken. Verschillende hoogtes bv. Daar licht op of door de rietjes...

is maar een ideetje en uitleggen is gemakkelijker dan doen

Comment

je hebt ergens wel scherpte zitten, maar het geheel doet zéér wazig aan; en zoals de voorgangers hier al schreven: toch nog iets verder experimenteren met dit idee!
            ik probeer...
            mijn Fijsboecq en mijn flickr

Comment

Working...
            X