Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
strootje trek
Collapse
X
-
-
Re: strootje trek
Ik vind het geen gemakkelijke foto. Er wringt 't één en ander voor mij, met de compositie, de hellingsgraad van de strootjes, die er normaal allemaal zouden moeten uitvallen, de belichting die net niet goed is, beetje te donker, en de foto is een tikkeltje te flets.
Bij strootje trek verwacht ik ook niet alle strootjes die gelijkmatig in een potje zitten. Ik vind het een interessant onderwerp om een keer iets meer mee te doen, met het geheel, met details, en andere standpunten, en een beetje lichtspel.
-
Oorspronkelijk geplaatst door vedeka Bekijk berichtIk vind het geen gemakkelijke foto. Er wringt 't één en ander voor mij, met de compositie, de hellingsgraad van de strootjes, die er normaal allemaal zouden moeten uitvallen, de belichting die net niet goed is, beetje te donker, en de foto is een tikkeltje te flets.
Bij strootje trek verwacht ik ook niet alle strootjes die gelijkmatig in een potje zitten. Ik vind het een interessant onderwerp om een keer iets meer mee te doen, met het geheel, met details, en andere standpunten, en een beetje lichtspel.
zou het niet beter kunnen verwoorden, helemaal mee eens .
Dirk
Comment
-
Ik begrijp niet goed wat je hier hebt willen weergevenEOS 5D Mark III | 50 mm f/1.4 USM | Fisheye 8 - 16 mm f/4 L USM | 16-35 mm f/2.8 L II USM | 24-70 mm f/2.8 L USM | 70-200 mm f/2.8 L USM | 500 mm f/4 IS L USM II | 580 EX II
www.vanvelsen.biz en http://bernardvanvelsen.wordpress.com
Comment
-
je hebt ergens wel scherpte zitten, maar het geheel doet zéér wazig aan; en zoals de voorgangers hier al schreven: toch nog iets verder experimenteren met dit idee!
Comment
-
Comment