Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
dubbelportret
Collapse
X
-
dubbelportret
Labels: Geen
-
-
Re: dubbelportret
Yep, kader wegdoen dan is ie
Groeten, BertNikon D300s met grip + D80met grip. Sigma 10-20 3.5; 24-70 2.8; 70-200 2.8; 105 2.8 macro. Metz 58. Manfrotto.
www.bertofotografie.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door berto Bekijk berichtYep, kader wegdoen dan is ie
Groeten, Bertmvg Bruno D.G.
Nikon D90 "Everything will be alright in the end, and if it's not alright, it's not yet the end !"
Comment
-
merci,
tja, vrouwen
toen ik achteraf besefte van dat kader...
hadden ze geen zin meer om te poseren
ik heb me deze namiddag bezig gehouden om dat kader weg te clonen, maar 't trok op geen... ellebogen.
Dan maar geprobeerd om de hoofden uit te snijden en te plakken op een nieuwe foto van de muur-zonder-kader; maar ook dat was om te
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door noenkelMi Bekijk berichtmerci,
tja, vrouwen
toen ik achteraf besefte van dat kader...
hadden ze geen zin meer om te poseren
ik heb me deze namiddag bezig gehouden om dat kader weg te clonen, maar 't trok op geen... ellebogen.
Dan maar geprobeerd om de hoofden uit te snijden en te plakken op een nieuwe foto van de muur-zonder-kader; maar ook dat was om te
Mijn twijfel was niet negatief.
En nu omgeslagen in postief voor behoud van de achtergrond. Deze versterkt immers de
indruk dat een en ander met bestaand licht is uitgevoerd. Ik vermoed zelfs dat het
zonder die achtergrond er wat steriel zou gaan uitzien.Van waardering geniet ik.
Van kritiek leer ik.
Comment
-
beide een stukje scalperen en de achtergrond wordt een stuk minder druk , vind persoonlijk dat de foto er sterker uitkomt dan.
maar das mijn mening.
zou zeggen tot een cm boven de achterste vrouw haar haarlijn
Comment
-
-
Het idee om de voorste vrouw scherp te fotograferen en de tweede vrouw minder scherp, vind ik goed! Alleen zou ik er voor opteren om het diafragma kleiner te nemen, zodat de tweede vrouw toch wat minder onscherp is.
Bij het kader heb ik ook m'n twijfels. Ik denk dat het mooier zou zijn zonder, maar anderzijds toont het wel dat de foto in de eigen omgeving met bestaand licht werd genomen...
Benieuwd wat ze er in de les van zullen vinden!
Comment
-
Volg hier voorganger Trhs.
Zou ook nog een stuk erin knippen, kader is toch iets storends voor mij.
Dat het natuurlijk licht is kan je hier toch wel zien in de ogen van Gina. Je ziet toch een weerspiegeling van het raam.
Mooi gewerkt met dat natuurlijk licht.
Zou toch ook gezorgd hebben voor net wat meer scherptediepte. Tenzij het natuurlijk je bedoeling was om dit zo te doen en bv hiermee aan te geven dat de zus ' in de schaduw' van Gina staat of zoiets in die zin.
groeten,
dekaThere is a crack in everything, that's how the light gets in. ( L. Cohen )
Comment
-
Comment