HIer een vervolg
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Sulfer en Zwaveldampen ( 2 )
Collapse
X
-
Sulfer en Zwaveldampen ( 2 )
Last edited by Bruno D.G.; 26 februari 2012, 23:38.mvg Bruno D.G.
Nikon D90 "Everything will be alright in the end, and if it's not alright, it's not yet the end !"Labels: Geen
-
-
Re: Sulfer en Zwaveldampen ( 2 )
Ge moogt uwe zonnebril aanhouden...Het was inderdaad zo iets wat ik bedoelde.
Voor mij een knappe foto die zonder al te veel inspanning mooi zou kunnen doorgaan als abstract.
Mocht het mijn foto zijn...ik haalde er bovenaf nog 1 à 1,5 cm af zodat het "piekje" achter de ronde rots nog een half cm'ke van de bovenrand zat...maar dat is persoonlijk en misschien zijn er wel mensen die het anders zien.
Enne...je tickets...betalen...terwijl er toch al voor je bagage en je iso gezorgd wordt is toch wel het onderste uit de kan halen hé
Groetjes
MarcPerfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)
-
... de geur kan ik er bij denken, vreselijk :-)
Ik volg mijn voorgangers hier, ik zou er een klein stukje bovenaan afdoen en eventueel rechts.
Groetjes, VeerleWebsite: http://vvbelleg.jalbum.net/
Comment
-
-
Euh...Bruno...
denk dat originele er niet meer bij staat.
Maar het belangrijkste voor mij...weet ik niet...
Wat je er uiteindelijk zelf van vindt?
Vindt je het beter zo...of niet?
Waar ik wil toe komen is dat je het zelf mooi moet vinden en daar dan 100% achter staan. Het is niet omdat er hier beweerd wordt dat hij beter zou zijn met er wat af dat dat ook voor jou zo is. Het is gewoon een susgestie.
Ik vind hem in ieder geval beter.
Bedankt voor je update.
Groetjes
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Brombeer Bekijk berichtEuh...Bruno...
denk dat originele er niet meer bij staat.
Maar het belangrijkste voor mij...weet ik niet...
Wat je er uiteindelijk zelf van vindt?
Vindt je het beter zo...of niet?
Waar ik wil toe komen is dat je het zelf mooi moet vinden en daar dan 100% achter staan. Het is niet omdat er hier beweerd wordt dat hij beter zou zijn met er wat af dat dat ook voor jou zo is. Het is gewoon een susgestie.
Ik vind hem in ieder geval beter.
Bedankt voor je update.
Groetjes
Marc
Marc,
de bovenste is de originele hoor ?
Ik vond de mijne leuk, maar jullie met de "crop" hadden iets, dus ik heb het geprobeerd en vond het meer abstracter , en ook leuk.
Daarom erbij geplaatst.
Ik hou van meer dan een ding, ik heb zelfs hele lelijke waar ik weg van ben, die ik hier niet plaatsmvg Bruno D.G.
Nikon D90 "Everything will be alright in the end, and if it's not alright, it's not yet the end !"
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bruno D.G. Bekijk bericht...de bovenste is de originele hoor ?
Heb jij nu teveel sulfer gesnoven of ik
Sorry hoor.
Groetjes
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Brombeer Bekijk berichtRaar dat dat piekje uit mijn eerste bericht op dezelfde hoogte van de bovenrand komt...in beide foto's
Heb jij nu teveel sulfer gesnoven of ik
Sorry hoor.
Groetjes
Marc
Ik kijkd it nog ens na?mvg Bruno D.G.
Nikon D90 "Everything will be alright in the end, and if it's not alright, it's not yet the end !"
Comment
-
-
IK zie het al,
ik heb mijn foto op Picassa zelf gecropt dus de originele is er weg.
Het rare is dat ik nog wel de originele en de update zie ?
PS : Amai en ik zie dat ik hier juist Senior Member geworden ben ! en zo'n fouten maken
PPS : zou terug in orde moeten zijn .......................................Last edited by Bruno D.G.; 26 februari 2012, 23:39.mvg Bruno D.G.
Comment
Comment