Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Brom

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Brom

Inderdaad groter en foto's in het midden plaatsen.
    Ik zou ook wat afstand creëren tussen de twee foto's, omdat ze zo verschillend zijn van onderwerp.

De poes is te donker en zit wat teveel geel op. Die krijg je veel beter.
    Ik vind het spijtig dat het voorpootje niet zichtbaar is. Ze heeft wel een hele mooie alerte blik

Luchtbelletjes ook mooi, maar ik vind de linker onscherpe witte vlek de foto wel wat uit evenwicht trekken.
    Nikon D60 - Nikon Coolpix S8000 - Gimp - Ubuntu Linux

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Motofoto Bekijk bericht
      Inderdaad groter en foto's in het midden plaatsen.
      Ik zou ook wat afstand creëren tussen de twee foto's, omdat ze zo verschillend zijn van onderwerp.

De poes is te donker en zit wat teveel geel op. Die krijg je veel beter.
      Ik vind het spijtig dat het voorpootje niet zichtbaar is. Ze heeft wel een hele mooie alerte blik

Luchtbelletjes ook mooi, maar ik vind de linker onscherpe witte vlek de foto wel wat uit evenwicht trekken.
      Ok, hoe zet ik die foto's in het midden dan? Ik ben nog maar net bezig op dit forum dus dit is allemaal nieuw voor mij. En wat er mis is gegaan bij die pixels weet ik niet, heb ze bij photoshop toch ingesteld op 900, volgende keer beter .

Comment

U kan de foto's in het midden plaatsen, door de IMG link te selecteren, en dan op de knop "centreren" te klikken. Deze vindt u naast de knoppen om de tekst om te zetten naar vet, cursief, of te onderlijnen.
        Eerst wel even op de knop aanpassen klikken natuurlijk ..

Mvg,
        Mod-!Bart
        Last edited by !Bart; 26 februari 2012, 12:17.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door !Bart Bekijk bericht
          U kan de foto's in het midden plaatsen, door de IMG link te selecteren, en dan op de knop "centreren" te klikken. Deze vindt u naast de knoppen om de tekst om te zetten naar vet, cursief, of te onderlijnen.
          Eerst wel even op de knop aanpassen klikken natuurlijk ..

Mvg,
          Mod-!Bart
          Of eerst de knop tekst centreren selecteren en dan uw link er tussen plaatsen
          Robby BB
          Minder tijd achter de computer
          Is meer tijd achter de camera

Comment

ik kan niets anders dan de vorige reacties beamen.
            ik probeer...
            mijn Fijsboecq en mijn flickr

Comment

Working...
            X