Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Jonathan
Collapse
X
-
-
Re: Jonathan
.......Livingston Seagull op weg om te leren over het leven, zelf-perfectie en het besef dat je eerlijk moet zijn tegenover jezelf, alsook over de vrijheid jezelf te zijn.
Hoor zo de muziek.
Mooie registratie trouwens.Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.
-
Goede DOF
Hier op mijn scherm mogen de kleuren ietsjes pittiger
Robby BBLast edited by robbydorine; 26 februari 2012, 12:17.Minder tijd achter de computer
Is meer tijd achter de camera
Comment
-
Ik vind het jammer dat de kop van de meeuw juist in de schaduw zit.
De - mijns inziens - fraaiste verbetering krijg je met de zwarte pipet op de linkse vleugeltip
en de witte pipet op het wit van de romp juist onder de achteraanzet van de vleugel. Dit
komt overeen met de drempelwaarden voor wit en zwart.Van waardering geniet ik.
Van kritiek leer ik.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Plaatwerker Bekijk berichtIk vind het jammer dat de kop van de meeuw juist in de schaduw zit.Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Plaatwerker Bekijk berichtIk vind het jammer dat de kop van de meeuw juist in de schaduw zit.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Zappa Bekijk berichtDaarom staat deze in beginnershoek en niet in beoordeling of showcase.Van waardering geniet ik.
Van kritiek leer ik.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Plaatwerker Bekijk berichtEn wellicht ook omdat men in de Beginnershoek meer - en vaak zinvol - commentaar krijgt ?
Comment
-
Comment