Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

bruintje beer

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• bruintje beer

of

groetjes Inge
    Last edited by dingedinge; 5 september 2013, 19:40.
    Beter een eersteklas versie van jezelf dan een tweederangs van een ander ! ;-)

Re: bruintje beer

Heel mooi portret met rare titel.

Comment

ik heb de indruk dat je wat overdreven hebt in bij de naverscherping, verder een mooi portretje

groetjes
      renske

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bleuspics Bekijk bericht
        ik heb de indruk dat je wat overdreven hebt in bij de naverscherping, verder een mooi portretje

groetjes
        renske
        1x over de ogen geweest in photoshop .

thanx voor de reactie :-)

Comment

mooi scherp enzo, maar doet me eerder aan een pop denken dan aan een mensje
          ik probeer...
          mijn Fijsboecq en mijn flickr

Comment

Een zacht gezicht en dan van die overscherpe ogen die buiten verhouding staan met het zachte gezicht is niet mijn ding, maar er zullen wel liefhebbers voor zijn.
            Titel
            Robby BB
            Minder tijd achter de computer
            Is meer tijd achter de camera

Comment

Het is jammer dat er een bruine zweem over deze foto ligt ik weet niet of je daar bewust voor hebt gekozen dat kan natuurlijk ook. P.s. mocht je tegenhouden hebben gebruikt voor die ogen deze dan op 25% te zetten

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jessey Bekijk bericht
                Het is jammer dat er een bruine zweem over deze foto ligt ik weet niet of je daar bewust voor hebt gekozen dat kan natuurlijk ook. P.s. mocht je tegenhouden hebben gebruikt voor die ogen deze dan op 25% te zetten
                voor de bruine zweem heb ik zelf gekozen (daarom ook bruintje beer) en zal idd de de percentage van de ogen in de mot moeten houden , maar von het wel een mooi effect zo :-)

thanx voor de reacties

Comment

'k Had een andere foto verwacht na het lezen van de titel, haha.

Een geslaagde foto voor mij. De scherpte op de ogen vind ik net heel mooi

Comment

Volg Sannepoes
                    Hij ging met de TIJD mee,en is nooit terug gezien !!!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sannepoes Bekijk bericht
                      'k Had een andere foto verwacht na het lezen van de titel, haha.

Een geslaagde foto voor mij. De scherpte op de ogen vind ik net heel mooi
                      thanx :-)) vond ik ook

Comment

Mooie foto, de bruine zweem stoort me niet, de ogen... Viel me direct op dat ze bewerkt waren en iets te veel van 't goede. Iets wat ik vroeger ook altijd deed. Na goedbedoelde opmerkingen van medestudenten heb ik dit serieus verminderd. Enkel nog een beetje via Lightroom. Knap modelletje, lijkt wel een indiaantje
                        Flickr

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door saintlambert Bekijk bericht
                          Mooie foto, de bruine zweem stoort me niet, de ogen... Viel me direct op dat ze bewerkt waren en iets te veel van 't goede. Iets wat ik vroeger ook altijd deed. Na goedbedoelde opmerkingen van medestudenten heb ik dit serieus verminderd. Enkel nog een beetje via Lightroom. Knap modelletje, lijkt wel een indiaantje
                          men dochter eigen makelij dus :-) thanx

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dingedinge Bekijk bericht
                            men dochter eigen makelij dus :-) thanx
                            zet ze dan maar eens in't midden
                            wordt ze nog ... eigenmakelaardijer

ik probeer...
                            mijn Fijsboecq en mijn flickr

Comment

vind het zelfs na anderhalf jaar nog een mooie.
                              grt,bouk
                              wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                              http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                              https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Working...
                              X