Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
dat je niet moet twijfelen want beide plaatjes zijn behoorlijk knap.
bij de kleuren versie zou ik er mss enkel nog voor zorgen dat je meer detail in de wolken verkrijgt door wat te spelen met de schuivertjes.
net als de vorige een knappe, ik weet niet goed welke ik hier moet kiezen, de zwart wit vind ik ietsje knapper, hoewel eer een heel kleine halo vorming is rond the rock, deze is echt wel minimaal zenne, dus ga ik toch maar lekker voor de zwart wit versie
dat je niet moet twijfelen want beide plaatjes zijn behoorlijk knap.
bij de kleuren versie zou ik er mss enkel nog voor zorgen dat je meer detail in de wolken verkrijgt door wat te spelen met de schuivertjes.
verder echt 2 mooi plaatjes.
Super opmerking, ik ging zelf eerst voor de zwart-wit versie waar ik al meer contrast in de wolken had gegeven, maar nu vind ik de kleurenversie zeker zo mooi.
Thx
Comment