Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Eerstvolgende Shooting Day: SD Dendermonde op 10 mei 2025.
Herkenning: L 14 cm. De Koolmees is onmiskenbaar door zijn zwarte kop met witte wangen, zijn gele buik waar parmantig een zwarte stropdas over hangt. Dit stropdas is bij het mannetje veel breder dan bij het vrouwtje.
Het kan natuurlijk aan mij liggen, maar ik heb de indruk dat de koolmees precies toch niet helemaal scherp is...
Ook lijkt het me alsof er nog wat ruis in de achtergrond zit.
De compo vind ik wel leuk, leuke achtergrond die goed past bij de kleuren van de koolmees zelf.
Het ontbrekend stukje staart stoort me eigenlijk niet.
De bewerking vind ik prachtig. Maar inderdaad, de mees is spijtig genoeg niet van de scherpste. Is daarom een van je mindere. Maar het had echt een hele mooie kunnen worden.
De bewerking vind ik prachtig. Maar inderdaad, de mees is spijtig genoeg niet van de scherpste. Is daarom een van je mindere. Maar het had echt een hele mooie kunnen worden.
Comment