Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Gelukkig kijkt hier niemand meer naar over een paar dagen.
Maar, is photobucket een betere vervanger? Of moet ik het elders zoeken? (:
Imageshack nog nooit geen problemen mee gehad.
Kun je eerst eens de titel verklaren want die neem ik altijd mee in mijn beoordeling. Maar deze titel begrijp ik niet.
Robby BB
Minder tijd achter de computer
Is meer tijd achter de camera
Kun je eerst eens de titel verklaren want die neem ik altijd mee in mijn beoordeling. Maar deze titel begrijp ik niet.
Robby BB
Deze foto werd vandaag gemaakt, en ik had er echt een herfst gevoel bij (ook met de pompoen aan de prikkeldraad), aangezien de natuur ontregelt is, en het nu normaal winter is, zeg ik 'welkom terug... Herfst.'.
Bedankt voor de upload tip btw! (geldt ook voor bleuspics)
Ik zou nooit de prikkeldraad associeren met een welkom.
Bij prikkeldraad heb ik hel andere gedachten.
Ik vindt dit geen mooie foto maar eerder een akelige foto.
Je hebt uw herftsgevoel overgebracht maar de prikkeldraad werkt hier als een versterker voor mij wat het slechte gevoel betreft.
Robby BB
Ik zou nooit de prikkeldraad associeren met een welkom.
Bij prikkeldraad heb ik hel andere gedachten.
Ik vindt dit geen mooie foto maar eerder een akelige foto.
Je hebt uw herftsgevoel overgebracht maar de prikkeldraad werkt hier als een versterker voor mij wat het slechte gevoel betreft.
Robby BB
Oei, oei!
En als je het nu eens gaat interpreteren als 'de herfst is blijven hangen achter de prikkeldraad?'
Oei, oei!
En als je het nu eens gaat interpreteren als 'de herfst is blijven hangen achter de prikkeldraad?'
Misschien een beetje vergezocht!
Toch bedankt voor de reactie!
Ik hou het bij mijn gevoel en omdat je dit hebt kunnen bereiken met je foto, geef ik je drie duimpjes omhoog.
Het is de week van de emotionele foto's.
Robby BB
Gelukkig kijkt hier niemand meer naar over een paar dagen.
Maar, is photobucket een betere vervanger? Of moet ik het elders zoeken? (:
Ik neem toch wel aan je op den duur zo gaat fotograferen dat er langer naar gekeken
wordt. Bovendien blijven de kijkers doorgaan ook al ben je uit de directe commentaar-
belangstelling geraakt. En ook dan wil je toch graag kwaliteit blijven tonen?
Ik gebruik al minstens 7 jaar Picasa webalbums tot grote tevredenheid.
Maar hoe dan ook, het laatste deel van je workflow ziet er volgens mij uit als:
- (bewerking gereed)
- foto op maat maken (900p)
- foto naverscherpen
- foto upload.
Voordeel is dat je dan niet meer bent overgeleverd aan de fotoparkeerplaats voor het op maat maken.
(En bij gebruik van Picasa alleen achteraf in de url de /s800 wijzigen in /s900.)
Last edited by Plaatwerker; 23 februari 2012, 11:17.
Reden: tikfouten
Ik neem toch wel aan je op den duur zo gaat fotograferen dat er langer naar gekeken
wordt. Bovendien blijven de kijkers doorgaan ook al ben uit de directe commentaar-
belangstelling geraakt. En ook dan wil je toch graag kwaliteit blijven tonen?
Ik gebruik al minstens 7 jaar Picasa webalbums tot grote tevredenheid.
Maar hoe dan ook, het laatste deel van je workflow zier er volgens mij uit als:
- (bewerking gereed)
- foto op maat maken (900p)
- foto naverscherpen
- foto upload.
Voordeel is dat je dan niet meer bent overgeleverd aan de fotoparkeerplaats voor het op maat maken.
(En bij gebruik van Picasa alleen achteraf in de url de /s800 wijzigen in /s900.)
Comment