Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Mk1

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Mk1

    In deze foto heb ik geprobeerd op diepte te werken. Eerst wordt alle aandacht opgeëist door de wagen zelf,
    daarna word je blik getrokken naar de gele jassen rechts waarna ik je blik probeer mee te nemen naar links om te kijken of er nog iets vanachter die draai aankomt.


    ISO 800
    f/5.6
    1/160sec

    Update:


    Uploaded with ImageShack.us


    Wat vinden jullie ervan?
    Alvast bedankt voor het kijken en jullie opmerkingen,
    Patrick
    Last edited by biebel; 22 februari 2012, 18:51.

  • #2
    Re: Mk1

    Ik vind het een hele goede scherp wat scherp moet zijn en er zit snelheid in

    Groeten

    Joeri
    Mvg Joeri, Sony RX100M7, Ricoh GR3 en GR3X, Fujifilm X100VI, DJI Pocket3, Dji Mini 4 Pro, Dji Air3, Insta360 X3 & One RS 1'Inch 360, Ricoh Theta Z1 & X, 360° & HDR fan
    www.project2fotografie.be eigenaar van www.de360factory.be Make RAW No WAR

    Comment


    • #3
      Re: Mk1

      Ik vind het een leuke foto; De eerste 2 aandachts punten kloppen voor mij maar door de richting van de blikken van het publiek stopt het daar voor mij, ik krijg geen gevoel dat er nog iets gaat volgen achter de bocht.

      Comment


      • #4
        Re: Mk1

        Ik vind het een heel goede foto ,alles op de juiste plaats
        Hij ging met de TIJD mee,en is nooit terug gezien !!!

        Comment


        • #5
          Re: Mk1

          Bedankt voor jullie reacties .
          En kawaracer, zoals jij het bekijkt volg ik je redenering ook wel voor een stuk.

          Mvg,
          Patrick

          Comment


          • #6
            Re: Mk1

            Mijn aandacht word getrokken door de toeschouwers, omdat deze voor mij het onderwerp zijn. Daarna komt de auto.
            Scherpte en DOF
            Goed sfeertje, met de feestende toeschouwers, die de dag van hun leven meemaken. Maar het zou ook eens de dag van hun dood kunnen zijn, wanneer het volgende voertuig uit de bocht gaat. De ezels zullen het nooit leren. Dit lijkt mischien Off Topic maar dat is het niet, omdat dit is wat de foto bij mij opwekt.
            De kleuren iets opfrissen, maar voor de rest
            Robby BB
            Last edited by robbydorine; 22 februari 2012, 19:54.
            Minder tijd achter de computer
            Is meer tijd achter de camera

            Comment


            • #7
              Re: Mk1

              Dit is gewoon een hele goede foto! Zeer verzorgde compositie en mooi contact tussen publiek en auto.
              (dit heb je vast al vaker gedaan)
              Groetjes, KC
              www.sportbeelden.com

              Comment


              • #8
                Re: Mk1

                De enige opmerking die ik (jaaaaaaren lang rallyliefhebber geweest) nog zou willen maken is, dat je eens met een polafilter zou moeten proberen werken om die reflectie op de ruiten weg te krijgen of te verminderen. Eens proberen bij de volgend rally ?
                Groetjes

                Comment


                • #9
                  Re: Mk1

                  knappe plaat, alles er op en er aan!!
                  goede vlakverdeling!
                  mvg Wilfried

                  7D - 15 85is - 100L is macro - 2witte buizen 70-200L+100-400L

                  Comment


                  • #10
                    Re: Mk1

                    @Robbydorine, bedankt voor je raad ik ga het proberen en post dan een update.
                    @KCfoto, dank je wel, en neen dit is de eerste keer dat ik foto's maak van een rally
                    @Djivan, ik heb mijn toestel nog maar een maand of twee (ben pas met fotografie begonnen) en heb nog wel wat materiaal te kopen. Maar je raad hou ik zeker in het achterhoofd om nog aan te schaffen.

                    Groetjes, Patrick

                    Comment


                    • #11
                      Re: Mk1

                      Oorspronkelijk geplaatst door robbydorine Bekijk bericht
                      De kleuren iets opfrissen, maar voor de rest
                      Robby BB
                      Is het dit wat je bedoelt ? Ikzelf zie enkel verbetering in de zonneband en de capeau, meer krijg ik er niet uit.

                      Comment


                      • #12
                        Re: Mk1

                        heerlijk actiebeeld!!
                        vriendelijke groeten, Sien

                        Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

                        Comment


                        • #13
                          Re: Mk1

                          Oorspronkelijk geplaatst door biebel Bekijk bericht
                          Is het dit wat je bedoelt ? Ikzelf zie enkel verbetering in de zonneband en de capeau, meer krijg ik er niet uit.
                          Bekijk ook eens dat de letters nu ook scherper zijn.
                          Als je in de cockpit kijkt zie je ook duidelijker de buizen. Dus zonder polar filter heb je al een verbetering
                          Robby BB
                          Minder tijd achter de computer
                          Is meer tijd achter de camera

                          Comment


                          • #14
                            Re: Mk1

                            knappe plaat
                            ik ga ook voor de update

                            groetjes
                            renske

                            Comment


                            • #15
                              Re: Mk1

                              Oorspronkelijk geplaatst door biebel Bekijk bericht
                              Is het dit wat je bedoelt ? Ikzelf zie enkel verbetering in de zonneband en de capeau, meer krijg ik er niet uit.
                              Het origineel is prima qua sfeer. De update iets frisser maar is maar een marginaal verschil. Ik hou het bij het origineel.

                              Oorspronkelijk geplaatst door biebel Bekijk bericht

                              @KCfoto, dank je wel, en neen dit is de eerste keer dat ik foto's maak van een rally
                              @Djivan, ik heb mijn toestel nog maar een maand of twee (ben pas met fotografie begonnen) en heb nog wel wat materiaal te kopen. Maar je raad hou ik zeker in het achterhoofd om nog aan te schaffen.

                              Groetjes, Patrick
                              Leuk dat je met je eerste keer al zo een mooie foto maakt. Hier kunnen er veel een voorbeeld aan nemen.

                              Met een pola filter kun je inderdaad reflecties wegwerken. Het is maar net wat je wilt laten zien: de auto in zijn setting zoals hier of de rijders.
                              Groetjes, KC
                              www.sportbeelden.com

                              Comment

                              Working...
                              X