Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

lost contact

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • lost contact

    Genomen op de beruchte Clémentine in de Boucles de Spa


    Update:


    f/5
    1/250
    iso1600
    Bedankt voor het kijken en jullie opmerkingen,
    Patrick
    Last edited by biebel; 20 februari 2012, 17:17. Reden: update geplaatst

  • #2
    Re: lost contact

    Vind ik niet slecht maar had graag nog het wegvliegende modder van de achterbanden erbij op gehad.
    Design is destiny in my hands, fate in your eyes.

    Comment


    • #3
      Re: lost contact

      Links mag er van mij meer opstaan, zodanig dat er meer van het wegspattend slijk opkomt, zoals Tbird al heeft aangehaald. Er zit bijna geen beweging in de wielen waarmee uw foto dreigt bevroren te worden. Het klein beetje opspatend slijk links geef al wat beweging in je foto. dus hoe meer van dat opspatend slijk hoe meer snelheid en beweging dat er in je foto komt. Doordat je auto bijna recht op u reed kun je rechts een stukje weglaten om zo de verhouding van je foto te behouden.
      Scherpte
      Robby
      Minder tijd achter de computer
      Is meer tijd achter de camera

      Comment


      • #4
        Re: lost contact

        Bedankt voor de reacties
        Ik volg de opmerking dat er links wat meer op gemogen had, alleen heb ik niet meer
        Of het de foto meer actie gegeven had weet ik niet, als de andere opnamen van op dat punt bekijk (waar ik links wel wat ruimte heb) is er niet echt meer opspattend vuil te zien. Ik hoopte dat deze zijn snelheid uit het loskomende wiel zou halen.

        Mvg,
        Patrick

        Comment


        • #5
          Re: lost contact

          Oorspronkelijk geplaatst door biebel Bekijk bericht
          Bedankt voor de reacties
          Ik volg de opmerking dat er links wat meer op gemogen had, alleen heb ik niet meer
          Of het de foto meer actie gegeven had weet ik niet, als de andere opnamen van op dat punt bekijk (waar ik links wel wat ruimte heb) is er niet echt meer opspattend vuil te zien. Ik hoopte dat deze zijn snelheid uit het loskomende wiel zou halen.

          Mvg,
          Patrick
          Daarom de volgende keer de camera op contenu zetten en verschillende foto's achter elkaar makken. Zo doen de Pro het ook. Meer kans dat je dan een goede hebt inplaatst van met een lucky shot.
          Voor alle duidelijkheid, er zit aktie in de foto.
          Robby BB
          Minder tijd achter de computer
          Is meer tijd achter de camera

          Comment


          • #6
            Re: lost contact

            Oorspronkelijk geplaatst door robbydorine Bekijk bericht
            Daarom de volgende keer de camera op contenu zetten en verschillende foto's achter elkaar makken.
            Robby BB
            Robby,
            bedankt voor je advies.
            foto is in continu modus genomen maar bij het meetrekken heb ik niet op de linkerkant gelet. Volgende keer mss wat minder inzoomen zodat ik wat marge heb, maar heb schrik dat ik dan kwaliteit verlies omdat ik teveel moet wegknippen?

            Patrick

            Comment


            • #7
              Re: lost contact

              Oorspronkelijk geplaatst door biebel Bekijk bericht
              Robby,
              bedankt voor je advies.
              foto is in continu modus genomen maar bij het meetrekken heb ik niet op de linkerkant gelet. Volgende keer mss wat minder inzoomen zodat ik wat marge heb, maar heb schrik dat ik dan kwaliteit verlies omdat ik teveel moet wegknippen?

              Patrick
              Als je zorgt dat je foto scherp is dan kan het geen probleem zijn om te croppen.
              Bij de timmermannen zeggen ze dat je genoeg vlees moet hebben om de nodige bewerkingen te kunnen uitvoeren.
              Robby BB
              Minder tijd achter de computer
              Is meer tijd achter de camera

              Comment


              • #8
                Re: lost contact

                Bedankt Robby,
                dan probeer ik het volgende keer op die manier.

                Patrick

                Comment

                Working...
                X