mijn kleinzoon zijn Mieke
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Mega Mindy
Collapse
X
-
-
-
Re: Mega Mindy
Oorspronkelijk geplaatst door jozef De Ryck Bekijk berichtZegt mij wel iets
BEDANKT HOOR! ik ben dan ook mega-blij met de link van Mortierke en heb Mega-veel geoefend op het scherpstellen. Deze op vraag van kleinzoontje! Enkel belicht met een zaklamp die als spot moest doorgaan.
Enkel na de toepassing van Mortierke"s tips zijn mijn exifs niet meer voorhanden heeft iemand daar een tip voorLast edited by bommasien; 19 februari 2012, 13:35.vriendelijke groeten, Sien
Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bommasien Bekijk berichtBEDANKT HOOR! ik ben dan ook mega-blij met de link van Mortierke en heb Mega-veel geoefend op het scherpstellen. Deze op vraag van kleinzoontje! Enkel belicht met een zaklamp die als spot moest doorgaan.
Enkel na de toepassing van Mortierke"s tips zijn mijn exifs niet meer voorhanden heeft iemand daar een tip voor
niemand?vriendelijke groeten, Sien
Comment
-
Ik denk dat de exif verdwijnt als je op het laatst kiest voor 'opslaan voor web'. Ik denk dat je moet kiezen voor 'opslaan als' en op het scherm dat je dan krijgt kun je de bestandsgrootte aanpassen en dan OK drukken. Bij mij werkt het zo, maar ik heb PSE 8.Mvg, Marc
Sony A77II en A550, CZ 16-80, Sony 70-300 G, Sony 35 1,8 - 50 1,8 - 85 2,8
http://fotos.mdlfoto.be/
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door vanalleswa Bekijk berichtIk denk dat de exif verdwijnt als je op het laatst kiest voor 'opslaan voor web'. Ik denk dat je moet kiezen voor 'opslaan als' en op het scherm dat je dan krijgt kun je de bestandsgrootte aanpassen en dan OK drukken. Bij mij werkt het zo, maar ik heb PSE 8.vriendelijke groeten, Sien
Comment
-
Comment