Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zwanen in de vlucht.

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Zwanen in de vlucht.

Nog eentje bij het vriesweer.

of

Update zonder het ijs.

Last edited by Pixxel; 18 februari 2012, 20:52. Reden: Update
    Photography is an art of observation.

Re: Zwanen in de vlucht.

Schitterend in de vlucht genomen Pixxel Het onderste (ijs brokken) had er af gemogen.
    Kunst is genieten - genieten is een kunst !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk bericht
      Schitterend in de vlucht genomen Pixxel Het onderste (ijs brokken) had er af gemogen.
      HEH, verschillende meningen , voor mij.
      Schitterend in de vlucht genomen Pixxel , ik vind het ijs net een leuke touch
      mvg Bruno D.G.
      Nikon D90 "Everything will be alright in the end, and if it's not alright, it's not yet the end !"

Comment

Knap shot van de landing
        EOS 5D Mark III | 50 mm f/1.4 USM | Fisheye 8 - 16 mm f/4 L USM | 16-35 mm f/2.8 L II USM | 24-70 mm f/2.8 L USM | 70-200 mm f/2.8 L USM | 500 mm f/4 IS L USM II | 580 EX II
        www.vanvelsen.biz en http://bernardvanvelsen.wordpress.com

Comment

mooi hoe ze syncroon landen ,ik dacht ook beter zonder ijs!
          vriendelijke groeten, Sien

Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

Comment

Mooie foto, alhoewel ik hem ook liever zonder ijs had gezien
            Canon EOS 550D + Canon EF-S 18-55 IS + Canon EF-S 55-250mm f/4-5.6 IS II + Canon EF 50mm f/1.8 II + Canon RC6 + Benro A650FBH2 + nog wat UV filters en zonnekappen

Comment

hier ook zonder ijs, op die manier komen de zwanen ook iets meer uit het midden wat de compo ten goede komt
              EOS5DMkIII/40D /Sony RX 100 MkIII/ EF70-200mmF/2.8L USM / EF 24-70mmF/2.8 / EF50mmF1,4 USM / EF100mmmF2,8 USM
              https://sites.google.com/view/pdh65/

Comment

Ge hebt me weer liggen hé met uwe titel...ze zijn potvolblomme aan het waterskieën

Het wit mooi onder controle gehouden en de scherpte voor mij op de juiste plaats.
                Wat het ijs betreft...je weet ik ben een tegenwringer...Naar mijn mening mag het er op blijven. Nu zie je dat dit een winterfoto is en zonder ijs kan hij om het even in welk seizoen genomen zijn. Of het daarom zo prominent in beeld moet blijven of je het volledig wil verwijderen is jouw keuze.
                Je zou ze natuurlijk ook uit het midden kunnen halen door bovenaan een stuk te croppen, mocht je het ijs willen behouden.

Groetjes
                Marc
                Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)

Comment

thank you for flying with swan-airlines, we hope you enjoyed your flight.

knap plaatje, ijs op de voorgrond stoort me niet, maar zou het zonder ook even goed gevonden hebben.

Comment

Volg Brombeer, heeft volkomen gelijk,wat foto en seizoen betreft
                    Hij ging met de TIJD mee,en is nooit terug gezien !!!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Brombeer Bekijk bericht
                      Ge hebt me weer liggen hé met uwe titel...ze zijn potvolblomme aan het waterskieën

Het wit mooi onder controle gehouden en de scherpte voor mij op de juiste plaats.
                      Wat het ijs betreft...je weet ik ben een tegenwringer...Naar mijn mening mag het er op blijven. Nu zie je dat dit een winterfoto is en zonder ijs kan hij om het even in welk seizoen genomen zijn. Of het daarom zo prominent in beeld moet blijven of je het volledig wil verwijderen is jouw keuze.
                      Je zou ze natuurlijk ook uit het midden kunnen halen door bovenaan een stuk te croppen, mocht je het ijs willen behouden.

Groetjes
                      Marc
                      Update geplaatst zonder het ijs, voor ieder wat wils

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Pixxel Bekijk bericht
                        Update geplaatst zonder het ijs, voor ieder wat wils
                        Nu valt mij nog meer op dat de foto wat scheef staat. Check de weerspiegeling eens.
                        Van waardering geniet ik.
                        Van kritiek leer ik.

Comment

ik kan niet kiezen

Oorspronkelijk geplaatst door Plaatwerker Bekijk bericht
                          Nu valt mij nog meer op dat de foto wat scheef staat. Check de weerspiegeling eens.
                          mja, idd, maar ik had er niet opgelet
                          en echt storen doet het me eigenlijk niet
                          ik probeer...
                          mijn Fijsboecq en mijn flickr

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Plaatwerker Bekijk bericht
                            Bedankt Plaatwerker, had ik niet gezien maar je hebt groot gelijk, ik ga er wel geen update meer voor plaatsen.

Comment

een mooie met ijs!!
                              het horizontale is mierenneuken, kan lekker zijn maar niet voor mij weggelegd
                              mvg Wilfried

7D - 15 85is - 100L is macro - 2witte buizen 70-200L+100-400L

Comment

Working...
                              X