Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Clickx - Video

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Clickx - Video

Oorspronkelijk geplaatst door HEYLO Bekijk bericht
    Nog wat experimenten gedaan, maar helaas.
    Heb ondervonden dat door het verkleinen naar de max. 900 pix heel veel, zelfs met naverscherping, scherpte verdwijnt.

Klik

en zoom dan maar eens in. Dan even de eigenschappen bekijken. Originele grootte is 6,3 MB. Groote van originele druppel? 2à 3mm?
    Hier eindigt dan ook dit soort fotografie voor mij. Toch wat betreft de reflectie in de druppel.
    Bedankt voor de hulp, het kijken en de reacties.
    Het eerste wat je aanhaalt heb ik ook al aan den lijve ondervonden. Ik noem dat dan "dichtlopen"...Jammer maar niets aan te doen. Daarom ook dat ze thuis op groot scherm er zoveel beter uitzien.

Als ik klik op je linkje denk ik dat je toch niet mag klagen. Denk als je "meer" wilt je serieus zou moeten investeren...
    Blijf er bij, toch petje af voor je inventiviteit.

Groetjes
    Marc
    Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Brombeer Bekijk bericht
      Denk als je "meer" wilt je serieus zou moeten investeren...

Groetjes
      Marc
      In wat? Materiaal,tijd of geduld?

Denk wel dat je met DIT soort toestellen een betere tot zelfs ( héél ) goede resultaten kan komen, maar helaas, daar doe ik niet aan mee. Zoals laatst iemand zei: " Geen plaats genoeg tussen duim en wijsvinger " voor zulke zaken. Liefst puur natuur.
      Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.

Comment

Had het inderdaad over duim en wijsvinger...maar...ieder legt zijn prioriteiten.

Betreffende het getoonde toestelletje dacht ik inderdaad dat die mensen met "triggers" werken...

Groetjes
        Marc
        Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)

Comment

Kan je niet in plaats van zo'n stop shot trigger een bakster gebruiken? Ik heb er geen ervaring mee, dus verder kan ik zeker niet helpen... Ik ben wel van plan om dit in de toekomst ook eens te testen. Binnen enkele weken heb ik hierover les (druppelfotografie in combinatie met high speed synchronisation flitsen). Indien ik er nog tips opdoe, dan laat ik wel iets weten!
          Facebook & http://www.nelemispelonphotography.be/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Nelita Bekijk bericht
            Kan je niet in plaats van zo'n stop shot trigger een bakster gebruiken? Ik heb er geen ervaring mee, dus verder kan ik zeker niet helpen... Ik ben wel van plan om dit in de toekomst ook eens te testen. Binnen enkele weken heb ik hierover les (druppelfotografie in combinatie met high speed synchronisation flitsen). Indien ik er nog tips opdoe, dan laat ik wel iets weten!
            Dat is wat ik gebruik. Heb er hier een drietal liggen. Heb dit al meerdere malen aangehaald. Toch bedankt voor de tip.
            En laat uiteraard de volgende maar komen.
            Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.

Comment

groetjes
              renske

Comment

uit de kunst!!!
                vriendelijke groeten, Sien

Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

Comment

Working...
                X