Dit is een heel mooie maar als je nog iets langer ( ik vermoed dat dit een zonsondergang is) had gewacht dan had je voor mij een super mooie foto gehad.
Nu is het lichtste deel nog iets te licht in vehouding met de rest van de foto.
Kun je deze op max grote plaatsen aub
Robby BB
Minder tijd achter de computer
Is meer tijd achter de camera
Dit is een heel mooie maar als je nog iets langer ( ik vermoed dat dit een zonsondergang is) had gewacht dan had je voor mij een super mooie foto gehad.
Nu is het lichtste deel nog iets te licht in vehouding met de rest van de foto.
das geen garantie hoor.
__
vind hem mooi zo.
grt,bouk.
das geen garantie hoor.
__
vind hem mooi zo.
grt,bouk.
Dat is waar maar, maar je kunt meer dan één foto nemen, wat bij deze aard van fotografie wenselijk is om niets te missen. Het miooiste moment van een zonsondergang duurt maar enkele sek.
Robby BB
Robby, het is een zonsopgang. En is de max grootte niet beperkt tot 900px?
Bij deze ligt de focus op de mist (koude ochtend), niet de zonsopgang.
Ik zal zo meteen eentje posten waarin de zon wel aanwezig is. Ook geslaagd, maar je zal merken dat de mist zo goed als verdwenen is en wachten dus niet altijd iets oplevert. link
Allen bedankt voor de commentaren.
Last edited by alca535; 16 februari 2012, 11:36.
Reden: link naar foto op ander tijdstip
Fuji X-T3 | 12 f2 | 23 f1.4 | 35mm f2 || Canon in de kast
Robby, het is een zonsopgang. En is de max grootte niet beperkt tot 900px?
Bij deze ligt de focus op de mist (koude ochtend), niet de zonsopgang.
Ik zal zo meteen eentje posten waarin de zon wel aanwezig is. Ook geslaagd, maar je zal merken dat de mist zo goed als verdwenen is en wachten dus niet altijd iets oplevert. link
Allen bedankt voor de commentaren.
Dan moet ik mijn commentaar veranderen en moet ik zeggen "ietsjes vroeger" inplaats van ietsjes later.
Robby BB
Deze is toch mooier. Je ziet direct aan de kleuren en de dauw dat het vroeg in de ochtend is.
De andere foto kan evengoed een avondfoto zijn.
Dat moet je mij eens uitleggen aan wat je dat kunt zien dat er dauw ligt en dat het geen mist is die s'avonds is aangevroren. De dauw zou je mij nog kunnen overtuigen maar met de kleuren.
robby BB
Comment